کد خبر: ۷۳۱۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲ 06 April 2019
تیم‌های اصفهانی سپاهان و ذوب‌آهن در هفته بیست و چهارم لیگ برتر مقابل حریفان شمالی به تساوی رسیدند.

 

تساوی‌ بدون گل سپاهان و ذو‌ب‌آهن برابر حریفان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در آخرین روز از هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال تیم سپاهان اصفهان در ورزشگاه وطنی قائم‌شهر مقابل نساجی به تساوی دست یافت؛ 2 روز پیش نیز ذوب‌آهن در اصفهان برابر سپیدرود رشت متوقف شده بود.

ادامه بازی‌های ضعیف سپاهان، این‌بار در قائم‌شهر

سپاهان که با توجه به پیروزی پرسپولیس و تراکتورسازی نیاز شدیدی به 3 امتیاز بازی داشت از همان دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشت و به دنبال نزدیک شدن به دروازه نساجی بود اما حملات طلایی‌پوشان بی‌فایده بود و در اکثر صحنه‌ها توپ به محوطه جریمه نمی‌رسید.

نساجی هم که تا پیش از این دیدار در خانه خود مقابل تیم‌های مدعی پرسپولیس، تراکتورسازی و استقلال تن به شکست نداده بود با یک بازی تدافعی که فقط چشم به ضد حملات داشت موفق شد سپاهان را نیز متوقف کند و 2 امتیاز حساس را از چنگ شاگردان امیر قلعه‌نویی در بیاورد.

سپاهان با این تساوی و کسب یک امتیاز 47 امتیازی شد و پشت سر پرسپولیس 51 امتیازی و تراکتورسازی 49 امتیازی در رده سوم جدول رده‌بندی باقی ماند؛ این یازدهمین تساوی طلایی‌پوشان در لیگ برتر تا پایان هفته بیست و چهارم بود.

شاگردان قلعه‌نویی که نیم‌فصل نخست را با عنوان قهرمانی پشت سر گذاشتند، در نیم‌فصل دوم نشانی از یک تیم مدعی ندارند و در 9 بازی که انجام داده‌اند تنها 4 پیروزی به دست آورده و در 4 بازی متوقف شده‌اند، یک بازی هم با شکست آن‌ها به پایان رسیده است.

طلایی‌پوشان در 6 بازی پایانی خود در لیگ برتر هم کار دشواری پیش رو دارند و برای کسب عنوان قهرمانی و یا حداقل کسب سهمیه آسیایی باید از سد حریفان مستقیم خود یعنی استقلال، پرسپولیس و پدیده عبور کنند؛ سپاهان جمعه همین هفته در نقش‌جهان میزبان استقلال تهران خواهد بود.

امیر قلعه‌نویی در حرکتی عجیب در نشست خبری بعد از بازی با سپاهان  حضور پیدا نکرد؛ سیامک قلیچ‌خانی مدیر رسانه‌ای سپاهان با حضور در سالن کنفرانس خبری خطاب به نمایندگان رسانه‌ها گفت: آقای قلعه‌نویی به دلیل توهین‌هایی که در ورزشگاه به او شده در نشست خبری شرکت نکرده است.

ذوب‌آهن نتوانست ادامه‌دهنده روند صعودی باشد

اما دیگر تیم اصفهانی یعنی ذوب‌آهن نیز در دیداری که روز پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد نتوانست قفل دروازه سپیدرود رشت را باز کند تا بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد.

شاگردان علی‌رضا منصوریان با وجود این‌که 3 بازی پیاپی در هفته‌های 21 تا 23 لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشته و خود را از انتهای جدول جدا کرده بودند، نتوانستند به برد‌های خود تداوم ببخشند و در این دیدار خانگی به تساوی رضایت دادند.

سبز‌پوشان با یک امتیاز این بازی 26 امتیازی شدند و در رده ردهم جدول رده‌بندی و هم‌امتیاز با ماشین‌سازی تبریز قرار گرفتند، البته ذوب‌آهن یک بازی عقب‌افتاده با سایپا دارد که پیروزی در آن دیدار می‌تواند این تیم را تا رده هفتم بالا بکشد.

علی‌رضا منصوریان بعد از کسب این تساوی در نشست خبری حاضر شد و با گلایه از داور بازی اظهار داشت: فکر می‌کنم 11 یا 12 بازی است که در فولادشهر آخر بازی کارشناسان می‌گویند حق ذوب‌آهن خورده شده است، بنیادی‌فر گروه داوری قوی دارد، موقعی که بازیکن بودم هم یک روز خوب داشتم و یک روز بد و این طبیعی است اما به نظر می‌رسد روز بد داوری به فولادشهر می‌افتد! بنیادی‌فر داور خوبی است، من صحنه‌ها را بارها دیدم، یک پنالتی ما از دست رفت، یک صحنه هم بازیکن حریف بازیکن ما را هل داد، یک موقعیت پشت 18 قدم داشتیم، این‌ها خلق موقعیت است، 2 پنالتی و یک موقعیت 100 درصد ما سوخت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار