سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان معتقد است با وجود اینکه تراکتورسازی از بازیکنان و مربی باهوشی بهره می‌برد اما تیمش دست کمی از حریف ندارد.
کد خبر: ۷۲۹۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶ 29 March 2019

سیروس نعمتی‌نژاد سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در نشست خبری پیش از بازی با تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: بازی بسیار مهمی مقابل تراکتورسازی داریم. یک هفته از هشت هفته دشوار مانده را پیش رو داریم. حریف مربی و بازیکنان باهوشی دارد و برای صعود می‌جنگد اما ما برای سقوط نکردن بازی می‌کنیم. بازیکنان از نظر روحی روانی متحول شده‌اند و توانایی بازی خوب را دارند. ما برای سه امتیاز به زمین می‌رویم. تیم حریف قوی هست اما استقلال خوزستان هم دست کمی از حریف ندارد. باید از امتیاز میزبانی استفاده کنیم و از کلیه هواداران استقلال خوزستان و فولاد به ورزشگاه بیایند. تیم برای شخص خاصی نبوده و متعلق به استان است. حیف می‌شود اگر سهمیه استان کم شود.

او افزود: بازیکنانم دوست دارند اولین بازی سال را با پیروزی پشت سر بگذارند. قبول دارم که وضعیت تراکتورسازی با ما تفاوت زیادی دارد اما ما هم قهرمان لیگ شده‌ایم و بازیکنان باتجربه و باشعوری داریم. مطمئن باشید بازی زیبایی را از استقلال خوزستان خواهیم دید.

نعمتی‌نژاد همچنین درباره ماجرای انتخابش به عنوان سرمربی تیم استقلال خوزستان توضیح داد: در ابتدای فصل اعلام کرده بودند که من سرمربی هستم اما اتفاقاتی افتاد که باعث شد من سرمربی نباشم. بهتر است به این اتفاقات نپردازیم. بسیاری از بازیکنان به من می‌گویند که واقعاً دل و جرأت داری که در این موقعیت می‌خواهی تیم را هدایت کنی. من واقعاً در این تیم زحمت کشیده‌ام و توان بازیکنان را می‌دانم. این، یک نوع مبارزه و ریسک بزرگی است اما به بازیکنان خودم ایمان دارم. مدیریت باشگاه نیز حامی ما هستند و کمک‌مان می‌کنند. فردا یک سری مسائل روشن خواهد شد.

نعمتی نژاد در پایان درباره جدایی احمد آل‌نعمه نیز تصریح کرد: آل‌نعمه خودش تیم را رها کرده و رفته است. انتظار دیگری از او می‌رفت. او بازیکن این شهر است و نباید در این شرایط تیم را رها می‌کرد. آل‌نعمه اشتباه کرده است و خودش باید با عذرخواهی به تیم برگردد.

تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و تراکتورسازی تبریز از ساعت ۱۹ فردا (شنبه) در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار