تیم های فولاد، استقلال خوزستان، نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال کشور به مصاف حریفان خود می‌روند.
کد خبر: ۷۲۹۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱ 28 March 2019
فولاد در هفته بیست و سوم لیگ برتر کشور، روز جمعه به مصاف ماشین‌سازی‌تبریز می رود، استقلال خوزستان روز شنبه میزبان تراکتورسازی است و روز یکشنبه نیز تیم های نفت‌آبادان و نفت‌مسجد سلیمان به ترتیب با تیم‌های ذوب‌آهن و سپاهان دیدار می کنند.
 
 ماشین سازی _ فولاد 
 
فولادی ها که در روزهای پایانی سال ۹۷ با کسب یک امتیاز شیرین از بازی با سپاهان به کار خود پایان دادند، این هفته در دیداری خارج از خانه به مصاف ماشین سازی می روند.
 
 فولاد که پیش از بازی با سپاهان در سه دیدار متوالی شکست خورده بود، پس از کسب یک امتیاز از بازی با سپاهان اکنون در اندیشه تداوم امتیازگیری است.
 
 قطبی که به بازیکنان و تیم اش اعتقاد بسیاری دارد و معتقد است این فولاد با سرمایه گذاری و برنامه ریزی بهتر حتی می تواند در آینده قهرمان آسیا هم شود به دنبال این است که در بازی های باقی مانده تا پایان فصل هجدهم با کسب امتیازات لازم جایگاه خوبی را در جدول رده بندی برای فولاد  کسب کند تا فولادی ها به ادامه کار در فصل‌های آینده و تلاش برای عنوان قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی امیدوارتر شوند.
 
فولاد از ساعت ۱۷ روز جمعه در دیداری خارج از خانه مصاف ماشین سازی تبریز می رود.
 
 استقلال خوزستان - تراکتورسازی
 
 استقلالی ها که در فصل هجدهم بدترین روزهای فوتبالی خود در چندین سال حضور در لیگ برتر را تجربه کرده اند و اکنون با ۱۰ امتیاز در قعر جدول رده بندی قرار دارند، امسال تنها به دنبال بقا در لیگ برتر هستند.
 
 استقلالی پ‌ها به واسطه نتایج ضعیف تا کنون چندین بار در راس کادر فنی خود دچار تغییرات شدند و اخیرا نیز سید سیروس نعمتی نژاد به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شده است تا ماموریت بقا این تیم در لیگ برتر را به سرانجام برساند.
 
 استقلال که شرایط سختی دارند این هفته باید در دیداری خانگی به مصاف تیم خوب و جنگنده تراکتورسازی بروند، دیداری که امتیاز گرفتن از آن برای استقلالی ها بسیار با اهمیت است.
 
 استقلال خوزستان از ساعت ۱۹ روز شنبه میزبان تیم تراکتورسازی است.
 
 نفت آبادان - ذوب آهن
 
 نفت که امسال با کسب ۱۵ تساوی بیشترین بیشترین تساوی لیگ را در اختیار دارد، این هفته در ورزشگاه تختی آبادان میزبان تیم ذوب‌آهنی است که این روزها با منصوریان هم خوب بازی می‌کند و هم امتیازات خوبی کسب کرده است.
 
 نفت آبادان اگرچه اکنون با ۲۱ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد و سقوط این تیم را خیلی تهدید نمی کند ولی  نتوانست که آنچنان که باید و شاید انتظارات هواداران آبادانی را برآورده کند و اکنون به دنبال این است که با برد برابر ذوب آهن به هواداران خود عیدی بدهد.
 
 نفت از ساعت ۱۷ روز یکشنبه میزبان ذوب آهن است.
 
 سپاهان - نفت مسجد سلیمان
 
 نفت مسجد سلیمان که در روزهای پایانی سال با شکست برابر سایپا از دیدار خانگی خانگی خارج شد و مورد انتقاد هواداران قرار گرفت، این هفته میهمان یکی از تیم‌های خوب و بالا نشین لیگ برتر یعنی سپاهان است.
 
 مرزبان که حجم انتقادات نسبت به او بسیار شده است، به خوبی می‌داند اگر در بازی با سپاهان با امتیاز از زمین خارج نشود، کارش در مسجدسلیمان سخت‌تر خواهد شد. 
 
نفت که امسال با مشکلات بسیاری همچون مالی دست و پنجه نرم می کند و اکنون با ۱۸ امتیاز در رده چهاردهم جدول رده بندی قرار دارد، از ساعت ۱۹ روز یکشنبه در دیداری خارج از خانه میهمان سپاهان است.
 
 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار