مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات استانداری:
مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات استانداری گفت: ۱۱۶ هزار پیامک هشدار سیل به مشترکین ساکن و مسافرانی مناطقی که احتمال سیل داده می شد ارسال شد.
کد خبر: ۷۲۹۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳ 28 March 2019

اکرم فداکار مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری گفت: با توجه به وقوع سیل در شهرستان تفت و مهریز ۱۱۶ هزار پیامک هشدار برای مشترکین ساکن و مسافرانی که وارد این شهر‌ها می‌شدند ارسال شده است.

فداکار افزود: خوشبختانه در ایام سال جدید از شبکه پایدار برخوردار بودیم و پنج مورد قطعی داشتیم که ناشی از خرابی‌ها و قطعی برق بوده است.

مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری تصریح کرد: قطعی که قبل از تعطیلات عید بوجود آمد یک مشکل کشوری بود که چند استان درگیر این موضوع بودند و بعد از تلاش‌های صورت گرفته این مشکل نیز رفع شد.

شایان بذکر است انجام هماهنگی لازم بین واحد‌های زیرمجموعه به منظور حمایت از حقوق استفاده‌کنندگان از خدمات و توسعه خدمت رسانی به مردم، انجام هماهنگی‌های لازم با مدیران استان بمنظور رفع موانع ومشکلات احتمالی بوجود آمده درحوزه ارتباطات وفناوری اطلاعات و ... از جمله ماموریت ها و وظایف کلان حوزه ستادی اداره‌های کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استانی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار