مسئول بسیج دانشجویی استان عنوان کرد:
مسئول بسیج دانشجویی خوزستان از فعالیت 32 گروه جهادی در ایام نوروز در خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۷۲۸۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰ 27 March 2019

محمدحسین شادمان‌فر اظهار کرد: آغازگر حرکت‌های جهادی، جوانان بودند که وقتی گزارش‌های این حرکت‌ها به رهبری رسید، مقام معظم رهبری نیز تاکید ویژه‌ای در خصوص ادامه این حرکت‌های جهادی داشتند. ما در هجدهمین سال برگزاری این حرکت‌ها و اردوها در سطح کشور هستیم و می‌بینیم که این حرکت‌ها با همان شور و شوقی که در گذشته بوده است، هم به لحاظ کمی و هم به لحاظ کیفی ادامه پیدا کرده است.

وی افزود: در خوزستان 32 گروه جهادی از روزهای پایانی اسفندماه در مناطق مختلف استان برای خدمت رسانی به این مناطق اعزام شده‌اند. این اردوها از 17 اسفندماه آغاز شده است و تا نیمه فروردین ادامه خواهد داشت. امسال حدود سه هزار و 200 نیرو در قالب اردو‌های جهادی به مناطق محروم اعزام شده‌اند.

مسئول بسیج دانشجویی خوزستان گفت: نقاط هدف اردوهای جهادی، مناطقی هستند که برای آن‌ها برنامه‌ریزی سه ساله دارند. برای اسفندماه امسال نیز گروه‌های جهادی به شهرستان‌هایی مانند شوشتر، دزفول، اندیمشک، ایذه، دهدز، آبادان، شادگان، حمیدیه، خرمشهر و مسجدسلیمان اعزام شدند. اولویت ما در برگزاری اردوهای جهادی مناطقی هستند که در حاشیه و در جوار زیارتگاه‌های دفاع مقدس قرار دارند.

شادمان‌فر گفت: این نیروهای اعزامی در حوزه‌هایی ازجمله سلامت، بهداشت، درمان، فرهنگ و... خدمت‌رسانی می‌کنند. تعداد گروه‌های جهادی نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است. سیاست ما در اسفندماه 97 توسعه گروه‌های جهادی بود؛ به طوری که هر رده از بسیج دانشجویی باید دارای یک گروه جهادی باشد. تلاش برای توسعه گروه‌های جهادی از اقدامات مثبت انجام شده در این حوزه است.

وی خاطرنشان‌کرد: مسئولین گروه‌های جهادی ما و ستاد حرکت‌های جهادی شهید هاشمی با تلاش شبانه‌روزی بدون ادعا مشغول خدمت‌رسانی هستند و بار مسئولیت بر دوش آن‌ها است.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار