کد خبر: ۷۲۷۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۶ 23 March 2019
رئیس اورژانش 115 کهگیلویه و بویراحمد از خدمات رسانی به 55 مصدوم و دو فوتی در تصادفات در روزهای اخیر خبر داد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد جلال پوران فرد اظهار داشت: در روزهای اخیر امدادگران اورژانس به بیش از 834 بیمار اعم از تصادفی و غیر تصادفی خدمات لازم ا ارائه کرده‌اند کع از این تعداد 55 نفر مصدوم تصادفی بوده‌اند.

وی از فوت دو نفر در وقوع دو تصادف جداگانه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و افزود: خودروی سمند بالاتر از کارخانه آسفالت ناصراباد گچساران به دلیل سرعت بالا واژگون شد و جان مرد 44 ساله را گرفت

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از تصادف خودروی پژو پارس با پیکان در مسیر سپیدار به دشت روم با یک کشته و 4 مصدوم  خبر داد و افزود: این تصادف نیز امروز رخ داد.

پوران فرد با بیان اینکه واژگونی خودروی سواری نیسان در دمچنار 3 مصدوم برجای گذاشت، ادامه داد: امداد رسانی برای نجات خانم باردار و بیمار مشکلات کلیوی با فشارخون بالا در مناطق سخت‌گذر و کوهستانی برف گیر  رودریش آجم  انجام شد.

وی با بیان اینکه این امداد رسانی با یک سورتی پرواز برای خانم باردار و بیمار نارسایی کلیوی انجام شد، افزود: همزمان خانم باردار و بیمار فشار خون مزمن کلیوی را با یک سورتی پرواز به بیمارستان انتقال یافتند.

پوران‌فرد بیان کرد: تا صبح امروز 10 هزار و 492 نفر به مراکز اورژانس بیمارستان‌های استان مراجعه کرده‌اند که از این تعداد یک هزار و 582 نفر به صورت سرپایی، 169 نفر بستری، 108 نفر تعیین تکلیف 6 ساعته و 39 نفر  ماندگاری بیش از 12 ساعت درمان شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار