تابناک کهگیلویه و بویراحمد گزارش می دهد/
قطار تغییرات مدیران ادارات شهرستان دنا در آخرین روزهای سال ۹۷ شتاب گرفته است تا جایی که این روزها گزینه‌های متعددی برای تکیه بر کرسی این ادارات در تلاش هستند.
کد خبر: ۷۲۶۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۳ 18 March 2019

گروه سیاسی تابناک/به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد، منابع خبری تابناک خبر از تغییرات مدیریتی تعدادی از روسای ادارات شهرستان دنا دادند و با اظهار اینکه تغییرات فوق با ورود نماینده بویراحمد و دنا و مدیران ارشد این دستگاههای اجرایی اتفاق خواهد افتاد اظهار داشتند:این تغییرات در آینده نزدیک صورت خواهد گرفت.

شهرستان دنا بعد از انتصاب علی محمد امیری به عنوان رئیس محیط زیست شهرستان دنا شاهد انتصاب سیامک شفایی به عنوان سرپرست جهاد کشاورزی دنا بوده و بعد از آن نیز زمزمه های تغییر مدیریت کمیته امداد امام خمینی شهر پاتاوه به گوش رسید که در روزهای اخیر با انتصاب مجتبی امینی سی سخت به جای بزرگ امید رئیس قبلی این اداره شهرستانی این زمزمه‌ نیز پایان یافت.

مجتبی امینی سی سخت با ۲۷ سال سابقه کاری اکنون به عنوان رئیس جدید کمیته امداد امام خمینی شهر پاتاوه درحال خدمت می‌باشد.

از دیگر تغییرات مدیریتی در شهرستان دنا تغییر یوسف آبسالان، مدیر فنی و با تجربه شرکت برق شهرستان دنا می باشد که بعد از خداحافظی با صندلی ریاست شرکت برق دنا به عنوان رئیس شرکت برق شهرستان بویراحمد به خدمت خود ادامه خواهد داد. 

حسین صیادی،جاسب فرخی و غلام حسن پردال سه گزینه معرفی شده ای می باشند که تلاش و رایزنی ها برای جایگزینی یکی از آنها به جای آبسالان در حال انجام است و باید دید صندلی ریاست این دستگاه خدمات رسان بسیار مهم در شهرستان دنا به یک نیروی فنی و با سابقه کاری بالا خواهد رسید یا انتصاب سیاسی با یک مدیر کم سابقه و ضعیف روبرو خواهد شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد آخرین تغییر مدیریتی در شهرستان دنا به کمیته امداد شهرستان مربوط خواهد شد که زمزمه تغییر دانش آموز رئیس فعلی آن و جایگزینی یکی از کارکنان این دستگاه اجرایی شهرستان دنا به جای وی خواهد بود.

منابع خبری تابناک با تأییداین تغییر مدیریتی در کمیته امداد شهرستان دنا خبر از رایزنی و تلاش برای هاشمی، طاهری پور و اسلامی به عنوان رئیس جدید این اداره در شهرستان دنا کردند.

بنابراین خبر اکنون باید دید تدبیر نماینده و مدیران ارشد استان و شهرستان دنا در خصوص تغییرات مدیریتی بر اساس سابقه کاری،علم و فنی بودن گزینه های فوق است یا باید شاهد انتصابات سیاسی در شهرستان دنا باشیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
هم خوبه!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار