مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید تیمش شانس کمی برای ماندن در لیگ برتر دارد.
کد خبر: ۷۲۶۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۶ 17 March 2019

کریم قنبری، مربی استقلال خوزستان بعد از شکست ۲ بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن، در نشست خبری اظهار کرد: امروز نسبت به هفته گذشته چهار بازیکن اصلی خودمان را نداشتیم. بضاعت ما همین است. فقط از جوانانمان تشکر می‌کنم که با تمام وجود بازی می‌کنند. امروز می‌توانستیم در نیمه نخست کار را هم تمام کنیم و به برد برسیم اما ذوب آهن از روی یک موقعیت خود به گل رسید.

وی با بیان این که ذوب آهن با تجربه‌تر از تیمش عمل کرد افزود: تغییرات ذوب آهن به کمکش آمد اما تغییرات ما جواب نداد. به آینده امیدواریم و تلاشمان را می‌کنیم. به نسبت سایر تیم‌ها مشکلات عدیده‌ای داریم. بازیکنانمان از خودگذشتگی می‌کنند. در زمین مشکل خاصی نداریم اما موجودی ما همین است. با این حال مبارزه ادامه دارد. هر چند مبارزه نابرابری میان تیممان و سایر تیم‌ها وجود دارد اما پا پس نمی‌کشیم.

مربی استقلال خوزستان با تاکید بر این که با این نوع بازی شانسی برای ماندن ندارند گفت: هیچ وقت مثل بازنده‌ها بازی نمی‌کنیم اما شانس ما برای ماندن کم است. تا وقتی که من هستم، مسئولیت فنی را بر عهده دارم. من به بازیکنانم قول دادم که تا وقتی بخواهند هستم و خیلی زود پشت‌شان را خالی نمی‌کنم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار