مدیرعامل مجمع خیرین سلامت شهرستان دزفول گفت: از ابتدای امسال تاکنون، خیرین سلامت دزفول افزون بر64 میلیارد و500میلیون ریال برای ساخت طرح های بهداشتی در این شهرستان هزینه کردند.
کد خبر: ۷۲۶۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰ 18 March 2019

کاظم اردو درجریان بازدید مسئولان دزفول از طرح های خیرساز حوزه بهداشت افزود:در حال حاضر سه طرح بهداشتی در شهرستان دزفول توسط خیرین سلامت در دست ساخت است که شامل ساخت خانه بهداشت روستای بندبال، پایگاه سلامت روستای قلعه سید و مرکز خدمات جامع سلامت کوی پیام نور می باشند.

وی افزود:خانه بهداشت روستای بندبال در 260 متر زیربنا و 65 درصد پیشرفت توسط بانوی نیکوکار فریده صفاری زاده از خیرین دزفول در حال ساخت است، پایگاه سلامت روستای قلعه سید در 550 متر مربع و 90 درصد پیشرفت فیزیکی و مرکز خدمات جامع سلامت کوی پیام نور در 800 متر مربع و 95 درصد پیشرفت توسط حاج محمدعلی خرمی و خانواده مرحوم حاجیه خانم صدیقه عطار درحال ساخت هستند.

وی بیان داشت:خیرین سلامت دزفول از ابتدای امسال تاکنون 64 میلیارد و500میلیون ریال در حوزه بهداشت هزینه کردند که 64 میلیارد آن مربوط به ساخت این سه طرح بهداشتی و 500 میلیون ریال ان به بیماران خاص این شهرستان اهدا شده است.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت شهرستان دزفول اظهار امیدواری کرد 2 طرح از این طرحهای بهداشتی در ماههای آغازین سال جدید به مرحله بهره برداری برسند.

خیرین دزفول علاوه بر ساخت مدرسه و فضاهای ورزشی ،در ساخت بیمارستان و مراکز بهداشتی و درمانی و نیز تامین تجهیزات پزشکی از محل کمک های اهدایی خود در کشور پیشتاز می باشند.

از دزفول به عنوان تنها شهر کشور که در آن هیچ تخت بیمارستانی دولتی وجود ندارد نام برده می شود.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها: خیرین ، دزفول
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار