کد خبر: ۷۲۶۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۹ 17 March 2019
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: استانداردسازی سیستم گرمایشی و حذف بخاری های نفتی و گازی مدارس استان با جدیت در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، جهان محرابی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تلاش ها، اقدام ها و فعالیت های لازم برای تحقق این امور مهم انجام خواهد شد.
وی افزود: در همین راستا تاکنون چند نشست با مسئولان شرکت های مختلف سازنده بخاری های گازی، برقی و تابشی استاندارد و رادیاتورهای روغنی برقی استاندارد برگزار شده است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با کمک گرفتن از نظر کارشناسان و افراد صاحبنظر بهترین و استانداردترین نوع بخاری ها و رادیاتورها برای مدارس این استان انتخاب و استفاده می شود.
محرابی عنوان کرد: به دلیل استفاده از بخاری های نفتی و گازی غیراستاندارد اتفاقات ناگوار متعددی در طول چند سال گذشته در مدارس برخی استان های کشور رخ داده است.
وی ابراز داشت: بر همین اساس استفاده از بخاری های نفتی و گازی غیراستاندارد در مدارس کشور ممنوع و غیرقانونی است.
محرابی گفت: بر اساس بخشنامه وزارت آموزش و پرورش تمامی مراکز آموزشی کشور باید گرمای مورد نیاز را در فصل سرد از طریق شوفاژ تأمین کنند اما این امر به دلیل کمبود اعتبار اجرا نشده است.
وی اظهار داشت: 50 درصد اعتبار مورد نیاز برای حذف بخاری ‌های نفتی و گازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد از محل اعتبارات ملی و مابقی نیز از محل اعتبارات استانی و کمک خیران مدرسه ساز تأمین خواهد شد.
محرابی افزود: مشارکت اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برای شناسایی مدارس این استان که از بخاری های نفتی و گازی استفاده می کنند ضروری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار