امیر خانزادی خبر داد
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: طیف گسترده‌ای از تجهیزات بومی و ساخت جمهوری اسلامی سال آینده به نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ملحق می‌شود.
کد خبر: ۷۲۶۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۲ 17 March 2019

 امیر سرتیپ حسین خانزادی امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه راهیان‌نور در پایگاه نیروی دریایی خرمشهر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: نیروی دریایی ارتش در دریاهای تحت حاکمیت و همچنین دریاهای مجاور حضور شبانه‌روزی دارند و امنیت به صورت کامل و پایدار برقرار است و به برکت حضور فرزندان این کشور در دریاها هیچ ناامنی ما را تهدید نمی‌کند.

وی عنوان کرد: حضور دائمی ما در دریاهای تحت حاکمیت و دریاهای آزاد و همچنین به دریاهای در امتداد دریاهای کشور ما مانند خلیج عدن به صورت شبانه روزی در سال ۹۸ نیز ادامه خواهد داشت و تا حصول امنیت دائم و ریشه‌کن کردن ناامنی حضور خواهیم داشت.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: الحاق ناوشکن «دماوند» در آب‌های شمالی کشور برای ابتدای سال جدید پیش‌بینی می‌کنیم، در حال حاضر عملیات ساخت سازه و روسازه آن به پایان رسیده و عملیات تجهیز آن شروع شده است. پس از آن نیز الحاق ناوشکن «دنا» در آب‌های جنوبی کشور را در دستور کار داریم، همچنین الحاق اولین نسل از شناور‌های میشکا کلاس «صبا» از دیگر برنامه‌های ما است.

وی عنوان کرد: در کل طیف گسترده‌ای از تجهیزات بومی و ساخت جمهوری اسلامی در سال آینده به نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ملحق می‌شود.

خانزادی با تاکید بر اینکه برای ارتقا توان رزمی رزمایش‌هایی در نیروی دریایی ارتش برای سال جدید تدارک دیده شده است، اظهار کرد: سال آینده رزمایشی مشترک را با کشورهای همسایه و دوست در آب‌های منطقه به ویژه در منطقه نیرو‌های دریایی اقیانوس هند و دریای خزر برگزار می‌کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تمام تجهیزات ناوگان نیروی دریایی بومی و تولید داخل است، هزینه‌ای که برای این تجهیزات بومی صرف می‌شود، از یک شناور خارجی کمتر است.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار