در نشست خبری فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد:
سردار انصاری با هشدار به افراد سابقه دار و شروری که هم اکنون آزاد هستند هشدار داد که در صورت پیدا شدن رد پای آنان در تخلفان و بزه کاری ها از طرف نیروی انتظامی به عنوان متهم قلمداد می شوند.
کد خبر: ۷۲۵۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰ 16 March 2019
نشست خبری فرماندهی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اصحاب رسانه و با حضور معاونین نیروی انتظامی استان برگزار شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سردار مهدی انصاری در این نشست به مهمترین موضوعات ، آمار و ارقام مرتبط با حوزه کاری نیروی انتظامی پرداخت و به مردم استان قول داد که در سال جدید همانند سال جاری خود و همه همکارانش برای ایجاد فضای امن تلاش نمایند.
 
شناسایی سارقین طلافروشی لنده / هشدار جدی به افراد متخلف و سابقه دار
 
شناسایی سارقین طلافروشی لنده
سردار انصاری گفت : خوشبختانه امسال بحث سرقت مسلحانه در استان نداشتیم تا چند روز پیش که یک سرقت مسلحانه از طلافروشی لنده رخ داد.
فرماندهی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمدبا اشاره به اقتدار و اشراف خوب  پلیس امنیت بر فضای استان ، ادامه داد : تاکنون توانسته ایم برخی جرائم خشن مانند سرقت های مسلحانه را به خوبی شناسایی و دستگیر و تحویل مراجع قضایی دهیم.
سردار انصاری افزود : سارقین سرقت مسلحانه از طلافروشی شهر لنده شناسایی شده اند و انشالله به هنگام دسبند پلیس بر دستان این افراد متخلف زده خواهد شد و تحویل مراجع قضایی خواهند شد.
هشدار جدی به افراد متخلف و سابقه دار
فرمانده انتظامی استان در ادامه به در پیش بودن ایام عید نوروز اشاره کرد و گفت : نیروی انتظامی استان امسال به صورت کاملا فیزیکی در ۶۱ تفرجگاه خواهند داشت ضمن اینکه ۲۱ ایستگاه نوروزی نیروی انتظامی در ورودی ها و خروجی های شهرهای استان دایر خواهد بود.
سردار انصاری گفت : برای حفظ کامل امنیت در سراسر استان ، گشت های محسوس و نامحسوس پلیس آگاهی در کل استان خواهیم داشت.
وی افزود : ۱۳۰ گشت از درون و برون شهرها به صورت آشکار علاوه بر گشت های نامحسوس فضای استان را رصد خواهند کرد این درحالی است که ناظرین از نیروی انتظامی عملکرد این گشت ها را کاملا زیر نظر خواهند داشت.
سردار انصاری با هشدار به افراد سابقه دار و شروری که هم اکنون آزاد هستند هشدار داد که در صورت پیدا شدن رد پای آنان در تخلفان و بزه کاری ها از طرف نیروی انتظامی به عنوان متهم قلمداد می شوند.
پی همچنین بیان کرد : افرادی که متخلف و سابقه دار هستند به گونه ای که در تخلفات دارای تعدد و خشونت هستند ، در ایام عید از زندان به مرخصی نخواهند رفت.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
کی بودند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار