کد خبر: ۷۲۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱ 05 August 2015

رئیس هیئت جانبازان و معلولان البرز با بیان اینکه ورزشکاران جانباز معلول البرز به جشنواره مهر رضوی اعزام می‌شوند گفت: متاسفانه اداره‌کل بهزیستی استان البرز به ورزش‌های جانبازان و معلولان توجهی نمی‌کند.

سعید براتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با بیان اینکه آقای امیر جعفری از استان البرز در رقابت‌های وزنه‌برداری معلولان قهرمانی آسیا رکورد آسیا را شکست و مدال طلا را به دست آورد، اظهار داشت: جعفری با کسب رتبه اول در این مسابقات سهمیه حضور در پار المپیک را به دست آورد.

وی با بیان اینکه جشنواره مهر رضوی در استان خراسان رضوی برگزار می‌شود، بیان کرد: استان البرز تیم‌های جانبازان و معلولان خود را در تاریخ 20 مردادماه به این مسابقات اعزام می‌کند.

رئیس هیئت جانبازان و معلولان البرز با بیان اینکه مسابقات جشنواره مهر رضوی در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود، متذکر شد: این جشنواره مخصوص ورزشکاران معلول و جانباز زیر 25 سال است.

براتی با اشاره به اینکه این جشنواره برای اولین بار در این سطح برگزار می‌شود، گفت: هیئت جانبازان و معلولان استان البرز در رشته‌های مختلف تیم‌های خود را به این جشنواره اعزام می‌کند.

رئیس هیئت جانبازان و معلولان البرز افزود: در قسمت آقایان تیم‌های والیبال نشسته، دو و میدانی، وزنه‌برداری، تنیس روی‌میز و شنا از استان البرز به این جشنواره اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه در قسمت بانوان نیز تیم‌های تنیس روی‌میز، بوچیا و دو و میدانی به این مسابقات اعزام می‌شوند، اظهار داشت: رشته بوچیا مربوط به ورزشکارانی است که میزان معلولیت بالایی دارند.

براتی بیان کرد: مسابقات جانبازن و معلولان جشنواره مهر رضوی با توجه به محدوده سنی که برای حضور در این جشنواره وجود دارد، نوعی استعدادیابی محسوب می‌شود.

رئیس هیئت جانبازان و معلولان البرز با اشاره به اینکه وضعیت ورزش جانبازان و معلولان استان البرز مطلوب است، متذکر شد: با توجه به اینکه ورزش‌های زیادی زیر مجموعه هیئت جانبازان و معلولان قرار می‌گیرد، نیاز به امکانات و رسیدگی‌های بیشتری وجود دارد.

وی با بیان اینکه متاسفانه اداره‌کل بهزیستی استان البرز به ورزش‌های جانبازان و معلولان توجهی نمی‌کند، گفت: باتوجه به اینکه همه ورزشکاران زیر 25 سال ما معلول هستند انتظار حمایت از جانب اداره‌کل بهزیستی را داریم.

براتی افزود: ورزش جانبازان و معلولان از عهده یک هیئت بدون پشتوانه‌های لازم بر نمی‌آید و نیاز است که دستگاه‌های مرتبط با ورزشکاران جانباز و معلول نیز کمک کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار