مدیرعامل جامعه خیرین بهزیستی استان خوزستان گفت: 90 هزار معلول در استان خوزستان زیر پوشش بهزیستی هستند که 50 هزار نفر از این تعداد با اعطای کمک های بلاعوض بهزستی صاحب خانه شدند.
کد خبر: ۷۲۵۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹ 13 March 2019

علی اشرف ظهرابی افزود: 320 هزار مددجو، زیرپوشش بهزیستی استان خوزستان هستند که بیشترین افراد زیرپوشش را در سطح کشور شامل می شوند.

وی با بیان اینکه 150 مورد خدمت به مددجویان ارائه می شود، گفت: یک پنجم مددجویان زیرپوشش بهزیستی کشور در استان خوزستان هستند که خدمات ارزنده ای به آنها ارائه می شود.

مدیرعامل جامعه خیرین بهزیستی خوزستان پرداخت هزینه شهریه دانشجویی به 2 هزار نفر و یکهزار وام اشتغالزایی را از دیگر خدمات بهزیستی خوزستان عنوان کرد و گفت: اهدای ویلچر، سمعک و دیگر نیازهای معلولان از دیگر اقدامات انجام شده در سال جاری است.

وی افزود: توزیع جهیزیه بین مددجویان خوزستان از سال 1395 آغاز شد که پارسال 100 سری جهیزیه بین زوج های نیازمند اهدا شد و امسال برنامه داریم 200 جهیزیه اهدا کنیم.

ظهرابی اظهار داشت: استان خوزستان در توزیع و اهدای جهیزیه بین نیازمندان در کشور پیش قدم است که با اجرای این اقدام نیک در استان تهران نیز چنین برنامه ای اجرا شد.

50 جهیزیه روز چهارشنبه با حضور مدیرعامل جامعه خیرین بهزیستی استان خوزستان و مسئولان استانی و محلی به زوج های نیازمند زیرپوشش بهزیستی دزفول اهدا شد.

 

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار