استاندار خوزستان:
استاندار خوزستان گفت: بسیاری از تاسیساتی که در خوزستان ساخته شده بدون در نظر گرفتن اصول پدافند غیرعامل بوده و باید برای به حداقل رساندن آسیب پذیری در تاسیسات اصول پدافند غیرعامل رعایت شود.
کد خبر: ۷۲۵۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰ 13 March 2019

غلامرضا شریعتی در نشست ستاد پدافند غیرعامل خوزستان در سرسرای شهید رجایی استانداری افزود:مطالعاتی که در اداره کل پدافند غیر عامل انجام می شود باید عملیاتی شود و از این تحقیقات برای کمتر وارد شدن خسارت به استان در زمان وقوع بحران استفاده کرد.

وی گفت:در صنایع مختلف از جمله پتروشیمی و نفت و نیروگاه ها لازم است که با اداره کل پدافند غیرعامل همکاری و مشارکت بیشتری شود تا کارهای امنیتی برای حفاظت از سرمایه های استان و کشور انجام شود.

شریعتی افزود: خوزستان یک استان مرزی است و نقل و انتقالات زیادی از مرزهای خشکی و آبی این استان انجام می شود لذا برای جلوگیری از بروز هرگونه آسیب به استان به ویژه در حوزه پدافند زیستی باید با دقت و حساسیت بیشتری کار شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان نیز گفت: فرهنگ پیشگیری در برابر حوادث در بین مدیران و مسئولان و صنایع باید نهادینه شود تا آسیب کمتری به استان در زمان وقوع حادثه احتمالی وارد شود.

کیامرث حاجی زاده بیان کرد:حوادث زیادی در خوزستان رخ می دهد که برای جلوگیری از وارد شدن خسارت لازم است که مدیران و مسئولان پیش بینی درستی از بروز حوادث داشته باشند.

وی گفت: متاسفانه مدیران تلاش دارند تا پس از وقوع حادثه آن مشکل را برطرف کنند؛ این رویه اشتباه باید کنار گذاشته شود و وقوع بحران را باید پیش بینی کرد.

 

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار