در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشور، نفت مسجدسلیمان به مصاف سایپا می‌رود، فولاد میزبان سپاهان است و استقلال خوزستان و نفت آبادان به ترتیب رو در روی تیم‌های ذوب آهن و پیکان قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۷۲۵۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰ 13 March 2019

هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشور از روز پنج‌شنبه آغاز می‌شود که در همین روز نفت‌مسجدسلیمان به مصاف سایپا می‌رود، فولاد روز جمعه میزبان سپاهان است و استقلال خوزستان و نفت آبادان روز یکشنبه به ترتیب رو در روی تیم‌های ذوب آهن و پیکان قرار می‌گیرند.

نفت‌مسجدسلیمان – سایپا

تیم نفت مسجدسلیمان که هفته گذشته علی‌رغم ارائه نمایشی خوب، نتیجه را به استقلال تهران واگذار کرد تا در جدول رده‌بندی به رده چهاردهم سقوط کند، این هفته برای بهبود وضعیت خود در جدول به برد خانگی برابر سایپا نیاز مبرم دارد.

اگرچه رده فعلی نفت، مردم مسجدسلیمان را نگران کرده ولی مرزبان همچنان معتقد است که این تیم در لیگ برتر می‌ماند و سقوط نمی‌کند و شاید برد در دیدار برابر سایپا بتواند مرزبان را یک گام به تحقق وعده‌ای که داده است، نزدیک‌تر کند.

نفت از ساعت 16 روز پنج‌شنبه در ورزشگاه شهیدبهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار می‌شود.

فولاد – سپاهان

باشگاه فولاد که به اعتقاد اهالی فوتبال از حرفه‌ای‌ترین باشگاه‌های ایران محسوب می‌شود و در پرورش استعدادهای ناب فوتبالی نیز اقدامات شایانی داشته است، چند ماه پیش نیز از ورزشگاه اختصاصی و مدرن خود رونمایی کرد تا یک گام دیگر به سوی حرفه‌ای‌تر شدن بردارد. اگرچه از آن زمان تا کنون به دلایلی در این ورزشگاه بازی‌های فولاد برگزار نشد اما بالاخره پای قطبی و شاگردانش برای انجام یک بازی رسمی آن هم برابر سپاهان به این ورزشگاه باز شد.

باتوجه به نتایج هفته‌‌های اخیر فولاد در لیگ برتر، خوزستانی‌ها بسیار امیدوارند که فولاد آره‌نا خوش‌یمن بوده و این تیم پس از سه هفته شکست متوالی به برد برسد. انجام این بازی در این ورزشگاه می‌تواند به فولاد برای ارائه نمایش بهتر و بازی هجومی‌تر برابر حریفان کمک شایانی کند. البته قطبی خوب می‌داند این هفته بازی سخت و درگیرانه‌ای با تیم خوب سپاهان که امسال برای قهرمانی بسته شده و هزینه بسیاری برای این هدف  داشته است، خواهد داشت.

همیشه نتایج دیدارهای فولاد و سپاهان که رقبای قدیمی نیز محسوب می‌شوند، برای مسوولان این دو باشگاه و همچنین هواداران آن از اهیمت بسیاری برخوردار بوده است و همین باعث می‌شود که مردم خوزستان در اولین بازی سرخ‌پوشان خوزستانی در فولاد آره‌نا شاهد یک دیدار جذاب و پر هیجان باشند. 

شاگردان قطبی از ساعت 15 روز جمعه در ورزشگاه فولاد آره‌نا میزبان تیم سپاهان هستند.

ذوب آهن – استقلال خوزستان

استقلال خوزستان که این فصل یکی از بدترین‌های حضورهای آن در لیگ برتر کشور بوده است و اکنون در قعر جدول رده‌بندی قرار دارد، یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های سقوط به لیگ یک محسوب می‌شود، هرچند که مسوولان این باشگاه  معتقدند که هنوز کار برای این تیم تمام نشده است و استقلال در لیگ می‌ماند.

آبی‌پوشان که پس از جدایی بوستانی توسط مربیان تیم، خود را برای رویارویی با حریفان آماده می‌‌کنند این هفته نیز باید در یک بازی سخت و حیاتی به مصاف ذوب آهن می‌رود. دیداری که نتیجه آن شاید بتواند استقلالی ها را کمی به بقا امیدوار کند.

استقلال خوزستان از ساعت 16:30 روز یکشنبه میهمان تیم ذوب آهن است.

پیکان – نفت آبادان

نفت آبادان که در حال حاضر بیشترین تساوی را در لیگ برتر دارد و با 20 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده‌بندی جای گرفته است برای صعود در جدول رده‌بندی، در صورت لغزش رقبا به برد مقابل پبکان که با آمدن فرکی تحول خوبی در آن رخ داده است، نیاز دارد.

نفت که در حال حاضر رقابت تنگاتنگی با رقبای بالاسری خود دارد، شاید قرار گرفتن در رده تک رقمی مهمترین هدف آبادانی‌ها در لیگ برتر باشد؛ هدفی که برای رسیدن به آن باید بتواند گام‌های بهتری تا روز پایانی مسابقات بردارد.

شاگردان سرجیو از ساعت 16:30 روز یکشنبه در دیداری خارج از خانه رو در روی تیم پیکان قرار می‌گیرد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار