فرمانده سازمان بسیج مستضعفین:
فرمانده سازمان بسیج مستضعفین گفت: عملیات بیت المقدس نقطه اوجی در دفاع مقدس ایران است.
کد خبر: ۷۲۴۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶ 12 March 2019

سردار محمد غیب پرور ظهر امروز دوشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه هوافضا سپاه در پادگان شهید حبیب الهی اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اینجا یادمان بیت المقدس در خروجی شهر اهواز به سمت آبادان و یکی از نقاط خاطره برانگیز برای رزمندگان دفاع مقدس است.

وی افزود: عملیات بیت المقدس نقطه اوجی در دفاع مقدس ایران است؛ البته رزمندگان برای چند عملیات دیگر مثل بدر و خیبر هم اینجا جمع شدند.

فرمانده سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: این منطقه پیام ایستادگی دارد، یعنی مردم وقتی این نقاط را می‌بینند باورشان می‌شود که یک روزی نه در تاریخ دور بلکه نزدیک، جوانانی بودند که با دست خالی نه یک ماه یا یک سال بلکه هشت سال ایستادگی کردند.

غیب پرور ادامه داد: باید افتخار کرد به انقلاب اسلامی به واسطه امام راحل و مردمانی که امام خود را تنها نگذاشتند.

وی عنوان کرد: این نمایشگاه درس ایستادگی، مقاومت و غیرت دینی دارد و چنین ارزش‌هایی را برای بازدیدکنندگان بازگو می‌کند.

فرمانده سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: خیلی مناطق کشور در نقاط خوش آب و هوا قرار دارد ولی مردم برای مقصد سفر خود این منطقه را در آفتاب و گرما انتخاب کردند.

غیب پرور گفت: مردم استانی را برای مقصد سفر انتخاب کردند که گاهی وقت‌ها گرد و غبار دارد اما این نشان دهنده روح غیرت دینی، مقاومت، ایستادگی و ایثار آنها است.

وی اضافه کرد: سرزمین‌های مربوط به دفاع مقدس، نماد و سنبلی است برای مردمانی که می‌خواهند با عزت زندگی کنند.

فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در پایان یادآور شد: همگی عزت خود را در این سرزمین‌ها پیدا کردیم و برای استمرار این عزت باید دست از دامان شهیدان برنداریم.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار