جوروند:
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در جلسه معاونان و روسای ستادی این اداره کل با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: تقویم فرهنگی سال ٩٨ استان با محوریت بیانات اخیر مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب ترسیم خواهد شد.
کد خبر: ۷۲۴۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸ 11 March 2019

محمد جوروند در نشستی با شورای معاونان و روسای ستادی این اداره کل ضمن اعلام این خبر گفت: بیانات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب می‌تواند ریسمان و بند تسبیح فعالیت‌های فرهنگی و هنری استان باشد.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های معانان، روسای ستادی و پرسنل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در جهت اجرای فعالیت‌های مستمر و موثر در حوزه‌های فرهنگی، هنری و قرآنی در استان هدف از برگزاری این جلسه را بررسی مباحث مورد تاکید مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب عنوان کرد.

جوروند در ادامه با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه‌های مختلف در استان گفت: از جمله این فعالیت‌ها می‌توان به تشکیل و راه‌اندازی شورای راهبردی تئاتر استان اشاره کرد که دیگر استان‌ها و مرکز هنرهای نمایش کشور نیز پس از استان خوزستان این شورا را راه‌اندازی کردند.

وی از تمام معاونان و روسای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خواست تا با مطالعه دقیق بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری، برنامه‌های پیشنهادی خود را در چهارچوب فرمایشات ایشان و دغدغه‌های مورد تاکید معظم له برای ترسیم تقویم فرهنگی سال ٩٨ ارائه دهند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به این مطلب که ارائه برنامه‌های فرهنگی، هنری و قرآنی با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب افتخاری معنوی برای ما به دنبال دارد افزود: باید تلاش کنیم برنامه‌هایی را برای تقویم فرهنگی سال ٩٨ استان ارائه دهیم که با سخنان و دغدغه‌های مقام عظمای ولایت مطابقت داشته باشند.

وی همچنین با تاکید بر ظرفیت بالای هنرمندان استان در حوزه‌های مختلف هنری خاطر نشان کرد: تمام مجموعه فرهنگ و هنر استان خوزستان با تمام ظرفیت موجود تلاش خواهند کرد تا برنامه‌هایی شایسته را در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری برای اجرا در سال ٩٨ ارائه دهند.

جوروند اظهار کرد: طبق تاکیدات مقام معظم رهبری باید با ایجاد انگیزه و فضایی سالم و بانشاط از ظرفیت نوجوانان و جوانان در اجرای برنامه‌ها استفاده کرد و در کنار تقدیر از پیشکسوتان عرصه‌های مختلف جوانان و نوجوانان نیز دیده شده و از آنها تجلیل شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان همچنین از هنرمندان عرصه‌های مختلف خواست با مطالعه دقیق فرمایشات معظم له در خصوص ابعاد مود تاکید رهبری آثار خود را در زمینه‌های مختلف هنری ارائه کنند.

در پایان نیز مقرر شد که معاونان اداره کل فرهنگ و ارشاد سلامی خوزستان برنامه‌های پیشنهادی خود را با محوریت بیانات مقام معظم رهبری برای ترسیم تقویم فرهنگی سال ٩٨ ارائه دهند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار