بازیکن تیم نفت آبادان بیان این‌که فوتبال خوبی را به نمایش می گذاریم، گفت: حق نفت آبادان جایگاه فعلی‌ در جدول رده‌بندی نیست و امیدوارم در ادامه فصل جبران کنیم.
کد خبر: ۷۲۴۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰ 11 March 2019

مسلم مجدمی در ابتدا در خصوص تساوی این تیم برابر سپیدرود رشت در هفته بیست و سکم لیگ برتر، اظهارکرد: بازی را خیلی خوب شروع کردیم ولی برخلاف جریان بازی یک گل دریافت کردیم. رفته‌رفته عملکردمان بهتر شد اما نتوانستیم از موقعیت‌های بسیاری که به دست آوردیم، استفاده کنیم. حریف نیز برای دفاع کردن و کسب حداقل یک امتیاز به آبادان آمده بود که در بخش دفاعی نیز خوب کار کرد. به نظر من در بازی با سپیدرود حق ما کسب سه امتیاز بود.

وی بیان کرد: ‌نفت آبادان در بیشتر بازی‌ها عملکرد خوبی داشته است ولی با بدشانسی نتوانسته‌ایم با برد زمین را ترک کنیم. حق نفت آبادان جایگاه فعلی‌ در جدول رده‌بندی نیست و امیدوارم در ادامه فصل جبران کنیم.

هافبک 22 ساله تیم نفت آبادان با بیان این‌که فوتبال خوبی را به نمایش می گذاریم، گفت: نفت توانایی قرار گرفتن در یکی از رده‌های تک رقمی را دارد و ما نیز برای رسیدن به این مهم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم. انتظار هواداران نیز این است که امسال ضمن این‌که نفت به ثبات برسد با کسب عنوان تک رقمی به کار خود در لیگ برتر پایان دهد که تمام مجموعه در حال تلاش برای تحقق این موضوع است.

مجدمی عنوان کرد:‌ در حال حاضر نفت آبادان با 20 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد و تیم ششم جدول نیز 25 امتیازی است. در فصل جاری رقابت بین تیم‌های بالا و پایین جدول نزدیک به هم است و تیم‌های با کسب یکی دو برد می‌توانند جایگاه خود در جدول را تغییر دهند. فکر می کنم در لیگ هجدهم به نسبت لیگ‌های گذشته، رقابت بسیاری بین‌ تیم‌ها وجود دارد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار