معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان خبر داد:
معاون مشارکت‌های مردمی اداره‌کل بهزیستی خوزستان از برگزاری طرح پویش لبخند مهربانی عیدانه از 19 اسفندماه تا پایان فروردین‌ماه 98 در استان خبر داد.
کد خبر: ۷۲۳۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸ 10 March 2019

مهران کریمیان اظهار کرد: در آستانه سال نو و بهار طبیعت تمامی ادارات و مجتمع‌های دولتی بهزیستی در سراسر شهرهای استان و شیرخوارگاه نگهداری ایتام بهزیستی واقع در اهواز به آدرس سپیدار، بلوار فنی و حرفه‌ای، جنب آتش‌نشانی از هم اکنون آماده دریافت کمک‌های مردمی و مواد غذایی و البسه هستند تا با رساندن آن به دست نیازمندان واقعی شادی و لبخند را برلبان این عزیزان بنشاند.

وی بیان کرد: بهزیستی خوزستان به عنوان متولی و حامی آسیب‌دیدگان و معلولان و محرومان جامعه با داشتن 140 مرکز توانبخشی و مراقبتی معلولان و 12 مرکز نگهداری ایتام و مراکز متعدد پیشگیری و اجتماعی، نیازمند مشارکت و همیاری آحاد مردم و خیرین برای خدمت رسانی هرچه مطلوب‌تر به عزیزان تحت پوشش خود است.

معاون مشارکت‌های مردمی اداره‌کل بهزیستی خوزستان با اشاره به برگزاری طرح پویش لبخند مهربانی عیدانه گفت: به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی و توزیع آن بین نیازمندان پویش لبخند مهربانی عیدانه از روز یکشنبه 19 اسفندماه تا پایان فروردین‌ماه 98 در استان خوزستان برگزار می‌شود.

کریمیان با اشاره به اینکه بیش از 33 هزار خانواده آسیب‌دیده و نیازمند و 90 هزار معلول و بیمار در سراسر استان از خدمات این سازمان استفاده می‌کنند، اظهارکرد: با وجود همه تلاش‌های صورت گرفته از سوی بهزیستی استان اما به‌ دلیل آمار بالای جامعه تحت پوشش، وسعت آسیب‌های اجتماعی، نیازهای متعدد اقشار تحت پوشش و کمبود امکانات و منابع مالی این سازمان به تنهایی قادر به برطرف کردن همه مشکلات افراد تحت پوشش خود نبوده و نیازمند یاری جدی و کمک مردم خیر و نیک اندیش استان است.

معاون مشارکت‌های مردمی اداره‌کل بهزیستی خوزستان خاطرنشان کرد: هم‌استانی‌های عزیز می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره‌گیری کد پیامکی #۱۴۰۰۰۰۴۴۷۳۳* و یا با ورود به درگاه الکترونیکی www.behzisty-khz.ir و یا ازطریق شماره حساب ۲۱۷۳۴۵۲۲۰۱۰۰۱ بانک ملی به‌ نام مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان پرداخت کنند.

کریمیان اظهار کرد: همچنین شماره موبایل‌های 09160543352 و 09163084228 آماده پاسخگویی و راهنمایی هستند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: بهزیستی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار