رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان با اشاره به برگزاری ششمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور توسط سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان در این استان گفت: این آزمون امسال در مقایسه با سال های گذشته بهتر و منظم تر در 9 حوزه امتحانی در استان برگزار شد.
کد خبر: ۷۲۳۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۶ 09 March 2019

امید حاجتیبا اشاره به برگزاری ششمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور توسط سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان در این استان اظهار کرد: این آزمون امسال در مقایسه با سال های گذشته بهتر و منظم تر در 9 حوزه امتحانی در استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این آزمون در 128 شهر کشور برگزار شد و 262 حوزه، میزبانی این آزمون را بر عهده داشتند، افزود: مجری برگزاری این آزمون جهاد دانشگاهی کشور و به تبع آن در استانها سازمان جهاد دانشگاهی هر استان بود. همچنین نظارت بر این آزمون در کشور بر عهده سازمان اداری و استخدامی و در استانها سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانها بود.

حاجتی با بیان اینکه این آزمون برای استخدام در 20 دستگاه کشوری برگزار شد، تصریح کرد: جهاددانشگاهی تا انتهای این آزمون وظیفه‌ی اعلام چند برابر ظرفیت، معرفی افراد قبول‌شده به دستگاه‌ها، اعلام زمان مصاحبه‌ها در پروفایل اشخاص، نتایج مصاحبه‌ها و نتایج نهایی ششمین آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی را از طریق سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir بر عهده خواهد داشت.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان عنوان کرد: ششمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور همزمان با سراسر کشور در 6 شهرستان خوزستان به میزبانی جهاد دانشگاهی برگزار شد. این آزمون در شهرهای اهواز، خرمشهر، بهبهان، ایذه، دزفول و مسجدسلیمان و در 9 حوزه، به میزبانی جهاد دانشگاهی خوزستان برگزار شد.

وی ادامه داد: تعداد 9 هزار و 500 داوطلب خوزستانی در ششمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور ثبت نام کرده اند و تعداد 20 دستگاه فوق الذکر در این استخدام سهمیه دارند. در این میان آمار داوطلبین استان خوزستان در آزمون مذکور به تفکیک تعداد ۳۹۲۱ نفر زن و ۴۳۴۸ نفر مرد در مجموع ۸۲۶۹ نفر زن و مرد بود و از تعداد داوطلبین شرکت کننده در این آزمون براساس مجوزهای استانی، سهمیه مجوزهای استان خوزستان ۱۹۸ نفر است.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: آزمون استخدامی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار