امام جمعه خرمشهر:
امام جمعه خرمشهر گفت: متاسفانه برخی از مسؤولان در هنگام رسیدن به قدرت و منصب مست می‌شوند و زندگی اشرافیگری را برای خود به وجود می‌آورند.
کد خبر: ۷۲۳۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴ 08 March 2019

حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان، با تاکید بر استفاده از لحظه لحظه ماه رجب، اظهار کرد: مومنان باید نسبت به ماه شریف رجب نگاه ویژه‌ای داشته باشند چرا که این ماه سکوی پرتاب و ماه ریزش رحمت الهی است.

وی با تاکید بر اینکه دغدغه عمده مردم مسئله معیشت و وضعیت اقتصادی است، عنوان کرد: مقام معظم رهبری ساده‌زیست هستند و فرزندان ایشان نوعا اجاره‌نشین هستند و زندگی مردم عادی را درک می‌کنند.

امام جمعه خرمشهر گفت: متاسفانه برخی از مسؤولان در هنگام رسیدن به قدرت و منصب مست می‌شوند و زندگی اشرافیگری را برای خود به وجود می‌آورند.

موسوی‌فرد عنوان کرد: اگر مسؤولان در بحث اقتصاد مقاومتی به کلام مقام معظم رهبری گوش می‌دادند، اکنون سفره‌های ما کم‌رنگ و کوچک نبود و اگر فرمایشات ایشان را نصب‌العین خود قرار می‌دادند، اکنون بر مردم ما فشار نبود.

وی با تاکید بر اینکه سوء مدیریت باعث به وجود آمدن وضعیت فعلی کشور است، اظهار کرد: هرگاه و در هر زمینه طبق تفکر انقلابی و مدیریت جهادی حرکت کردیم، به پیشرفت و موفقیت رسیدیم.

موسوی‌فرد عنوان کرد: برخی تلاش می‌کنند که برای برجام دستاورد بتراشند و عنوان می‌کنند که به وسیله برجام سایه جنگ از کشور برداشته شد، در حالی که حضور همیشگی مردم باعث شده است که جنگ نظامی از میز دشمن برداشته شود.

وی افزود: دشمن اکنون به دنبال جنگ فرهنگی و اقتصادی است و اف بر مسؤولی که در مقابل دشمنان ملت و انقلاب از خود ضعف نشان دهد.

امام جمعه خرمشهر گفت: تمام قدرت‌های عالم بدانند که زمین زدن ملت ایران را که با تفکر عاشورایی پا گرفت و اکنون زمینه‌ساز ظهور امام زمان است را به گور خواهند برد.

وی عنوان کرد: مسؤولان برای وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم تلاش کنند، به تعبیر رهبر معظم انقلاب مردم از مدیران گله‌مند هستند، البته در به وجود آمدن برخی از مشکلات ما تأثیرگذاریم چرا که پای انتخاب خود نشستیم

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار