سرمربی صنعت نفت آبادان می‌گوید تیمش شایسته جایگاه بهتری در لیگ بوده ولی واقعیت امر این است که در جایگاه خطرناکی در جدول قرار دارد.
کد خبر: ۷۲۳۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴ 08 March 2019

پائولو سرجیو سرمربی صنعت نفت آبادان در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر سپیدرود رشت در هفته بیست و یکم لیگ‌برتر اظهار کرد: هر دو تیم نیاز به کسب امتیاز دارند. در این بازی هواداران ما می‌توانند وجه تمایز ما با سپیدرود باشند. در این بازی نیاز به هواداران برای حمایت از بازیکنان داریم. از هواداران باید تشکر کنم که در هر جای ایران همراه ما هستند و ما را حمایت می‌کنند. امیدوارم شاهد حضور هواداران خود در بازی فردا باشیم.

او ادامه داد: ما هفت امتیاز با منطقه خطر فاصله داریم و شش امتیاز با جایگاه پنجم جدول فاصله داریم. بستگی دارد که ما چطور به این مساله نگاه کنیم. می‌توانیم نیمه پر یا نیمه خالی لیوان را ببینیم. قطعاً ما از جایگاهی که داریم خوشحال نیستیم. اما زمانی نیست که لیگ را در این چند بازی خلاصه کنیم. شاید تماشاگران یادشان نیاید که در بازی برابر استقلال خوزستان ما دو امتیاز از دست دادیم و داور بازی دو پنالتی علیه تیم ما گرفت. در نیم فصل اول برای کرار هم پنالتی گرفته نمی‌شد و این هم روی کار ما تأثیر می‌گذاشت ولی الان زمان فکر کردن به این مسائل نیست. ما خودمان می‌دانیم شایسته جایگاه بهتری در لیگ بودیم ولی واقعیت امر این است که ما در جایگاه خطرناکی قرار داریم. کاری که می‌شود برای بازی فردا انجام داد این است که باید تمرکز کرد تا از بازی فردا امتیاز کسب کنیم. بازیکنان باید این اعتماد به نفس را داشته باشند و تمرکز لازم را داشته باشند و به مسائل دیگر فکر نکنند.

سرمربی صنعت نفت در پایان گفت: وفا هخامنشی چهار کارته است و در بازی فردا حضور ندارد. چند بازیکن از جمله "وینیسیوس اولیویرا فرانکو" مصدومیت جزئی دارند و وضعیتشان باید بررسی شود.

نادر دست نشان سرمربی سپیدرود رشت، به دلیل تأخیر در پرواز تیمش به آبادان، به نشست خبری نرسید.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار