مربی استقلال خوزستان:
مربی استقلال خوزستان گفت: از هواداران می‌خواهیم فردا تیم استقلال خوزستان را تنها نگذارند.
کد خبر: ۷۲۲۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵ 06 March 2019

ظهر امروز کریم قنبری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پیکان، اظهار کرد: بازی بسیار مشکلی داریم، از آقایان یزدی و بوستانی تشکر ویژه دارم که زحمات زیادی برای استقلال خوزستان کشیدند.

وی افزود: مسؤولان گروه ملی نیز تلاش زیادی کرده‌اند که تیم سر و سامان بگیرد و اوضاع خوب شود که مؤثر نیز بوده اما نیاز به حمایت بیشتری هست 

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بعد از هفته‌ها توانستیم در بازی قبل پیروز شویم و مزد زحمات‌مان را گرفتیم؛ در بازی فردا به‌جز مظاهری که محروم است، رضا درویشی و آل نعمه مصدوم هستند و بقیه بازیکنان را در اختیار داریم که امیدوارم بتوانیم به نتیجه برسیم.

قنبری درباره اینکه از بابت دست خالی‌اش روی نیمکت استقلال خوزستان و مجبور بودنش برای استفاده از جوان‌ها عنوان کرد: من روز اول که به تیم آمدم آمدم شرایط باشگاه و بازیکنان را دیدم؛ سرزمین خوزستان مانند خاک حاصلخیزش، از نظر فوتبالی هم سرمایه‌ها و استعدادهای زیادی دارد و بازیکنان ما سراسر استعداد هستند.

وی ادامه داد: در شش هفته‌ای که اینجا بودم، هیچ وقت این حس خوب را نداشتم. نمونه آن رامین داودی بود که هفته گذشته به زمین آمد و دیدید چگونه برای ما عمل کرد و  در کنار جوانان ما، با تجربه‌ها نیز به خوبی از تیم حمایت می‌کنند و ما اکنون یک تیم خوب هستیم که با 25 نفر کار می‌کنیم.

مربی استقلال خوزستان درباره شناختش از تیم پیکان و تفکرات حسین فرکی گفت: پیکان تیمی است که در نیم فصل دچار تحول شده و آقای حسین فرکی را به عنوان سرمربی انتخاب کرده‌اند که در چند هفته اخیر هم نشان دادند چه تیمی هستند اما شناخت لازم را از آنها داریم.

وی افزود: حریف آسانی را فردا در مقابل نداریم و می‌دانید پیکان سرمایه‌گذاری عظیمی کرده و دنبال نتیجه گرفتن هستند. آن‌ها امکانات خوبی دارند ولی ما هم مقابل آن‌ها تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا دست پر از زمین خارج شویم.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار