معاون توسعه مشارکت‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان از برپایی 115 پایگاه ثابت و سیار در سطح استان به مناسب هفته احسان و نیکوکاری خبر داد.
کد خبر: ۷۲۱۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹ 05 March 2019

محمدرضا حیدری با اشاره به آغاز هفته احسان و نیکوکاری از امروز 14 اسفندماه همزمان با سالروز تأسیس کمیته امداد اظهار کرد: برنامه‌های هفته احسان و نیکوکاری در روزهای نمادین این هفته از چهارشنبه هفته جاری تا روز جمعه (17 اسفندماه) برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: روز چهارشنبه (15 اسفندماه) در مدارس و آموزشگاه‌های سراسر خوزستان زنگ احسان و نیکوکاری نواخته می‌شود. هماهنگی‌های لازم با 4000 آموزشگاه جهت نواختن زنگ احسان و نیکوکاری انجام شده است.

حیدری بیان کرد: همچنین در روز پنجشنبه (16 اسفندماه) 115 پایگاه ثابت و سیار و 45 مرکز نیکوکاری در سطح خوزستان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی هستند. حدود 15 پایگاه ثابت و سیار از این تعداد در اهواز برپا می‌شوند. همچنین حدود 100 مسجد و مصلی در این زمینه همکاری می‌کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان ادامه داد: در روز جمعه هفته جاری (17 اسفندماه) در میعادگاه نماز جمعه در مصلی‌ها نیز کمک‌های مردمی جمع‌آوری می‌شود.

وی با بیان اینکه شعار هفته احسان و نیکوکاری امسال "عیدی برای همه" است، عنوان کرد: سال گذشته حدود 10 میلیارد تومان از کمک‌های مردم جمع‌آوری شد که امسال انتظار داریم حدود 12 تا 13 میلیارد تومان جمع‌آوری شود. کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم به 35 هزار دانش‌آموز می‌رسد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: کمیته امداد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار