فرماندار دشت آزادگان با اشاره به لزوم تعویض شبکه فاضلاب این شهرستان، گفت: فرسودگی شبکه فاضلاب دشت آزدگان مشکلات بسیاری را برای مردم شهرستان به وجود آورده و نیاز است نسبت به نوسازی و تعویض این شبکه اقدام شود.
کد خبر: ۷۲۱۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴ 04 March 2019

غلامعباس هزاریان با اشاره به آخرین وضعیت فاضلاب این شهرستان اظهار کرد: مدت زمان بسیار زیادی از تاریخ کارگذاری شبکه فاضلاب شهرستان دشت آزادگان می‌گذرد و این موضوع باعث فرسودگی شبکه فاضلاب این شهرستان شده است.

وی افزود: فرسودگی شبکه فاضلاب دشت آزدگان مشکلات بسیاری را برای مردم شهرستان به وجود آورده و نیاز است نسبت به نوسازی و تعویض این شبکه اقدام شود.

فرماندار دشت آزادگان تصریح کرد: با توجه بالا آمدن آب در اثر بارش‌های اخیر در مناطقی مانند بازار، خزعلیه، 90 دستگاه، مسجد جامع و ... سطح فاضلاب بالا آمده و مشکلات فراوانی را برای مردم این مناطق به وجود آورده است.

هزاریان ادامه داد: با پیگیری‌های انجام گرفته به منظور حل مشکلات فاضلاب شهرستان، شرکت آبفا استان کارهای پژوهشی و بازنگری‌های لازم را در خصوص شبکه فاضلاب شهرستان انجام داده است. همچنین استاندار خوزستان بازدیدی از آخرین وضعیت فاضلاب شهرستان داشت و دستور داد این مشکلات هرچه سریعتر رفع شود.

وی خاطرنشان کرد: استاندار خوزستان به شرکت آب و فاضلاب استان دستور داده است نسبت به تامین اعتبار مورد نیاز جهت بهبود وضعیت فاضلاب شهرستان اقدام کند و امیدوایم با توجه به این دستور شرکت آبفا استان هرچه سریعتر نسبت به حل مشکل اقدام کند.

فرماندار دشت آزادگان ادامه داد: مسئولان آبفا استان قول داده‌اند وضعیت فاضلاب دشت آزادگان را تا پیش از پایان سال ساماندهی کنند اما کار تعویض و نوسازی شبکه فاضلاب یک کار زمان‌بر است که حداقل به دو سال زمان نیاز دارد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: فاضلاب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار