مربی استقلال خوزستان:
مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ما بازیکنان جوان بسیار خوبی داریم که اگر خودشان را باور کنند می‌توانند کار بزرگی کنند. ماندن تیم در لیگ دور از ذهن نیست و همه تلاش خود را می‌کنیم تا تیم را در لیگ حفظ کنیم. .
کد خبر: ۷۲۱۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹ 02 March 2019

سیدمحمد علوی درباره بازی روز گذشته تیمش برابر سپیدرود رشت، اظهار کرد: از جانب ما بازی خوبی ارائه شد و علاوه بر بازی بسیار خوبی که ارائه دادیم، لطف خدا هم باعث شد که ما این بازی را ببریم.

وی افزود: کسانی که در ورزشگاه حاضر بودند از دیدن این بازی زیبا لذت بردند و باز هم خوشحالم که توانستیم دست پر زمین را ترک کنیم.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با اشاره به تأثیرگذاری نبود علی کریمی روی نیمکت سپیدرود، گفت: این تیم واقعاً از درون دچار مشکلاتی است و واقعا ناراحتم که این تیم با این همه هوادار دچار چنین شرایطی شده است و امیدوارم هر چه زودتر اوضاع‌شان بهبود یابد.

وی درباره شرایط زمین رشت اظهار داشت: تیم ما فوتبال را روی زمین خوب بازی می‌کند و بچه‌ها خوب یکدیگر را پیدا می‌کنند اما به‌هرحال شرایط بازی روی چمن مصنوعی کمی مشکل‌تر است.

علوی عنوان کرد: از زمانی که آقای بوستانی در تیم بود تیم ما خوب و زیبا بازی می‌کند؛ در برابر پیکان کار سختی داریم اما اگر مثل همیشه بازی کنیم می‌توانیم موقعیت‌های خوبی ایجاد کرده و بازی را ببریم.

وی ادامه داد: ما بازیکنان جوان بسیار خوبی داریم که اگر خودشان را باور کنند و بدانند که می‌توانند کار بزرگی را صورت دهند، ماندن تیم در لیگ دور از ذهن نیست و بنده و آقای قنبری همه تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا تیم را در لیگ حفظ کنیم.

مربی استقلال خوزستان گفت: بازی برابر پیکان و ذوب‌آهن برای ما بسیار سرنوشت‌ساز خواهد بود و می‌‌تواند به بازگشت ما در جدول بسیار کمک کند.

وی درباره رامین داوودی گلزن جوان تیم استقلال خوزستان بیان کرد: رامین بازیکن بسیار خوبی است که در این دیدار از فرصت‌هایش به خوبی استفاده کرد و قابلیت خود را نشان داد که از مربیان تیم ملی امید می‌خواهم توجه ویژه‌ای به این بازیکن داشته باشند.

علوی در پایان گفت: امیدوارم شرایطی رقم بخورد که آقای بوستانی به تیم برگردد و باشگاه با وی به توافق دوباره دست پیدا کند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار