استاندار اصفهان:
ستاندار اصفهان گفت: قانون، مقررات و ضوابط بانکی برای تسهیل کار مردم است و نه گره در کار مردم. بنابراین بانک‌ها باید مساعدت لازم را در این خصوص داشته باشند.
کد خبر: ۷۲۰۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲ 02 March 2019

به گزارش تابناک به نقل از به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، عباس رضایی در جلسه هماهنگی بانک‌های عامل استان، اظهار کرد: وضع قانون، مقررات و ضوابط برای تسهیل کار مردم است، اما مردم رضایتمندی مطلوبی از سیستم بانکی و برخی از ادارات ندارند.

 
وی با بیان اینکه امروز کشور در شرایط سخت جنگ اقتصادی قرار دارد، افزود: مدیران باید با حذف بوروکراسی زمینه را برای حضور بخش خصوصی فراهم کنند.
 
استاندار اصفهان با اشاره به مشکلات سرمایه‌گذاری در برخی شهرستان‌ها، اظهار کرد: باید فضا برای حضور سرمایه‌گذاران باز شود.
 
وی با اشاره به طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی و ایجاد و حفظ اشتغال و طرح جامع مسکن روستایی، گفت: بازسازی مسکن روستایی در کشور ۶۵ درصد و در اصفهان ۲۵ درصد است که این مایه تاسف است که بانک‌ها در ابلاغ تسهیلات کوتاهی می‌کنند.
 
رضایی با تاکید بر اینکه باید سقف تسهیلات برای واحدهای تولیدی افزایش یابد، افزود: امروز ایجاد اشتغال جهاد است و باید در این خصوص بانک‌های عامل مساعدت لازم را داشته باشند.
 
وی تاکید کرد: بانک‌ها باید در خصوص دریافت معوقات بانکی با تدبیر لازم با واحدهای تولیدی مشکل‌دار تعامل داشته باشند و باید بدانند که تعطیلی واحدها مشکلی را حل نمی‌کند.
 
استاندار اصفهان بر نقدینگی لازم در روزهای پایانی سال تاکید کرد و گفت: فضای روانی ایجاد شده توسط دشمنان در کشور به ویژه استان اصفهان در خصوص نقدینگی باید با همکاری مدیران به ویژه مدیران عامل بانک ها مدیریت شود.
 
وی تاکید بر نظارت صندوق‌های قرض‌الحسنه، اظهار کرد: مدیران بانک‌ها باید تلاش کنند که کرامت انسان‌ها، رعایت حقوق مراجعان، اخلاق خوب و مشتری محوری در این بخش حفظ شود و نظارت لازم از سوی مدیران بانک‌ها صورت گیرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار