کد خبر: ۷۲۰۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۵ 02 March 2019

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی امروز/جمعه/ با حضور رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب و رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور به عنوان امام جمعه جدید این شهرستان معرفی شد.

به گزارش ایرنا رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب در آیین تودیع و معارفه امام جمعه جدید زاهدان که پیش از خطبه های نماز جمعه در مصلی قدس این شهر برگزار شد، اظهار داشت:هم اینک به برکت انقلاب اسلامی حدود هزار نماز جمعه هر هفته در سراسر کشور اقامه می شود و خطیبان نماز جمعه مردم را به خدا، اسلام، معارف دین و آگاهی از مسائل روز دعوت می کنند.
حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدی‌ گلپایگانی افزود: انقلاب اسلامی ایران برکات فراوانی به همراه داشت که احیای ارزش های فراموش شده یکی از مهمترین این برکات بوده است.
وی افزود: نماز جمعه از برکات بزرگی برخوردار است به طوریکه همه بندگان خداوند در محضر خداوند قرار می گیرند.
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: با توجه به ثمرات فراوان نماز جمعه پسندیده است مومنان به این نماز اهمیت فراوان دهند.
وی با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: آن حضرت از چنان مرتبه ای در نزد پیامبر مکرم اسلام(ص) برخوردار بودند که از ایشان به عنوان ام ابیها یاد می کردند.
حجت الاسلام و المسلمین محمدی‌ گلپایگانی افزود: حضرت زهرا(س) سرمشق و الگوی بشریت هستند.
وی با اشاره به چهل سالگی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی در طول چهار سال بعد از پیروزی با وجود همه دشمنی ها و بدخواهی دشمنان با صلابت و اقتدار مسیر خود را طی کرده است.
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب افزود: انقلاب به تمام معنا در کشور حاکم است و هیچ قدرتی در دنیا نمی تواند به ایران زور بگویید.
وی حضور باشکوه مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن امسال را با وجود همه مشکلات نشان از پایبند بودن مردم به انقلاب عنوان کرد.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور نیز در این مراسم گفت: مومنان واقعی در مقابل کفار نفوذ ناپذیر، محکم و استوارند اما برعکس در مقابل مومنان با محبت، دلسوز، اهل رحمت، خوش اخلاق و متواضع هستند.
حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد علی اکبری با بیان اینکه نماز جمعه از نشانه های ویژه جامعه اسلامی مورد پسند پیامبر مکرم اسلام(ص) است، بیان کرد: قرآن کریم به صراحت مومنان را به حضور در نماز جمعه دعوت کرده است.
وی گفت: امامان جمعه در حفظ آرمان های انقلاب اسلامی، حمایت از جهت گیری های اصولی مسئولان در انجام وظایف قانونی و صیانت از حقوق عمومی مردم نقش و مسئولیت ویژه ای دارند.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: انقلاب اسلامی نشان داد که می توان نظام مبتنی بر ارزش ها را ساماندهی و مقابل چشم بشریت قرار داد.
وی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب گام دوم انقلاب سریع تر، موفق تر و آسان تر از گذشته برداشته خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمین علی اکبری ادامه داد: نقشه راه دوم انقلاب با محوریت جوانان در مقابل ملت قرار دارد.
وی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان استانی است که در گام نخست انقلاب جزو پیشگامان و صاحبان رتبه بوده است افزود: این استان حساس، راهبردی و مرزی با برخورداری از سرمایه های ارزشمند مردمی در گام های بعدی همچنان با صلابت مسیر توسعه خود را طی خواهد کرد.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور وفاداری، صمیمیت و غیرتمندی را از ویژگی های ارزشمند مردم مرزدار شیعه و سنی سیستان و بلوچستان برشمرد.
به گزارش ایرنا آیت الله عباسعلی سلیمانی در مدت زمان 18 سال به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جعه زاهدان با منش و رفتاری متواضع موجبات وحدت و اتحاد را در بین آحاد مردم این استان فراهم کرد.
مراسم تودیع و معارفه امام جمعه جدید زاهدان امروز/جمعه/ در محل مصلی قدس این شهر با حضور رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب و رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، استاندار سیستان و بلوچستان، مسئولان ادارات کل این استان و شماری از مردم برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار