امام جمعه اصفهان مطرح کرد:
امام جمعه اصفهان گفت: در نماز جمعه اصفهان با اشاره به بیانیه رهبر معظم انقلاب، افزود: انقلاب ما یک انقلاب صد در صد اسلامی است اما حکومت ما بطور کامل اسلامی نیست.
کد خبر: ۷۲۰۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۱ 01 March 2019

به گزارش تابناک، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد با بیان این که قدم های خوبی برای رسیدن به حکومت اسلامی برداشته شده و تلاش هایی برای کاهش اختلاف طبقاتی و برقراری عدالت اجتماعی در جامعه انجام شده بیان کرد: قبل از انقلاب هیچگونه امکانات رفاهی و خدماتی از قبیل آب، برق و گاز در روستاهای کشور وجود نداشت اما بعد از انقلاب اقدام های خوبی در راستای خدمت به روستاییان انجام شده است.
حضرت آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به این که بعد از انقلاب، بعنوان قدم اول در راستای زیربناها، کارهای خوبی شد و باید در گام های بعدی برای تحقق حکومت اسلامی و تمدن اسلامی هم تلاش شود.
وی تصریح کرد: کارگزاران نظام اسلامی باید در تراز حکومت اسلامی باشند و لازمه حکومت اسلامی این است که بی عدالتی بین مسوولان وجود نداشته باشد.
امام جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: لازمه تحقق حکومت اسلامی این است که از نظر علمی و پژوهشی هم بر همه کشورهای دنیا تفوق و برتری داشته باشیم.
وی ادامه داد : معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، سبک زندگی اسلامی، مرز بندی با دشمن از دیگر مولفه های حکومت اسلامی هستند.
حضرت آیت الله طباطبایی نژاد در ادامه با اشاره به این که بعد از تحقق حکومت اسلامی باید تمدن اسلامی را در جامعه پیاده سازی کنیم، اظهارداشت: جمهوری اسلامی باید به جایگاهی در جهان برسد که الگویی برای تمام دنیا محسوب شود و در همه عرصه ها حرف هایی برای گفتن داشته باشد.
امام جمعه اصفهان با اشاره به چهاردهم اسفند بعنوان روز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: کمیته امداد در چهل سال گذشته وظایف خود را به خوبی در راستای کمک به فقرا و محرومان جامعه انجام داده است.
وی اضافه کرد: بودجه ای که این نهاد در اختیار دارد کافی نسیت و لازم است که یارانه ها توسط کمیته امداد بین نیازمندان واقعی توزیع شود.
حضرت آیت الله طباطبایی نژاد تصریح کرد: توزیع یارانه ها بین همه مردم جامعه اشتباه بزرگی است که ناشی از بی تدبیری مسوولان است و از گذشته تا امروز ادامه دارد. 
وی با اشاره به آغاز هفته درختکاری و منابع طبیعی بیان کرد : کاشت درخت امر حسنه ای است که در تعالیم دینی به آن توجه ویژه ای شده است. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار