عیسی نعامی کاندیدای انتخابات اتاق بازرگانی اهواز:
کد خبر: ۷۲۰۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۸ 01 March 2019

فقط به قصد خدمت به اقتصاد استان آمده ام

بدون مقدمه اما بسیار صمیمی می خواهم چند موضوع را با فعالان‌ اقتصادی استان که دوران سختی را سپری می کنند در میان بگذارم.


بعنوان یک فعال اقتصادی و اجتماعی که حوزه های متعددی را تجربه کرده ام به این نتیجه رسیده ام که یکی از عوامل عقب ماندگی خوزستان تکیه بیش از بر روی شعار است و چنانچه می دانید جای شعار اگر در سیاست باشد اما جای آن به هیچ عنوان در اقتصاد نیست. مدیران اقتصادی مدیران اقدام و عمل هستند.مدیران عمل کردن به برنامه ها هستند.

بعنوان شخصی که اقتصاد را به شیوه ی تلفیق میان اقتصاد سنتی و مدرن آموخته است و در این زمینه ایده هایی جهت پیاده کردن دارم خدمت شما همسنگران عرصه ی صنعت و تجارت و معدن و ‌کشاورزی عرض می کنم که بدون وجود یک تشکل قوی نمی توانیم از پس مشکلات فراوان که اطرافمان را احاطه کرده است بر بیاییم. اتاق بازرگانی اگر بتواند همه قدرت خود را به منصه ظهور قرار بدهد، بهترین مکان برای حل و فصل مشکلات ما می تواند باشد.


اتاق بازرگانی نماینده ی بخش خصوصی است و باید در برابر بخش دولتی با صدای بلند بتواند از حقوق فعالان اقتصادی دفاع کند. اتاق بازرگانی باید محل تولید فکر و ایده و اندیشه های اقتصادی از طریق راه اندزی کمسیونهای تخصصی و علمی باشد. تشکل بخش خصوصی نباید محل جولان اشخاصی باشد که فقط نام بخش خصوصی را بدنبال خود دارند اما عمل آنها کاملا دولتی است.


من بعنوان جزء کوچک از خیل فعالان اقتصادی استان آمده ام تا با یاری گرفتن از تک تک شما عزیزان به سهم خودم بتوانم جلوی عقب ماندگیهای اقتصادی استان را بگیرم.


همکاران عزیز
اعضای اتاق بازرگانی اهواز


انشاءالله در ۱۱ اسفند تنها شاخص و معیار شما برای انتخاب هیات نمایندگان تنها و تنها شایستگیها و توانمندیها باشد. به امید انتخاب بهترینها از سوی شما خوبان...

 

 عیسی نعامی ؛ نامزد انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اهواز

 

 اخبار خوزستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار