مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از نظم، شفافیت و برنامه‌ریزی خوب هیات پزشکی ورزشی استان قدردانی کرد.
کد خبر: ۷۱۹۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸ 27 February 2019

افشین حیدری در مجمع سالانه هیات پزشکی ورزشی استان که امروز در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: هیات پزشکی ورزشی خوزستان یکی از هیات‌های پرتلاش و سالم استان محسوب می‌شود که از این هیات بابت نظم، شفافیت و برنامه‌ریزی بسیار خوب‌اش تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به آمادگی اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان برای انجام کارهای مشترک با هیات پزشکی ورزشی استان، ادامه داد:‌ پیشنهاد من این است که در پایگاه قهرمانی استان کارهای ترکیبی خوبی با هیات پزشکی ورزشی در راستای استعدادیابی و افزایش توان جسمی ورزشکاران انجام دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خاطرنشان‌کرد: امسال برای پایگاه قهرمانی استان تجهیزات جدیدی تهیه کردیم و فکر می‌کنم این پایگاه، یکی از بهترین پایگاه‌های قهرمانی کشور است. اکنون نیز در حال بازسازی آن هستیم و ان‌شاءالله تا فروردین‌ماه 98 به افتتاح خواهد رسید که جا دارد در این زمینه از آقای حاجتی مدیرکل برنامه و بودجه استان قدردانی کنم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید به خوزستان به عنوان استانی که به واسطه هشت سال جنگ تحمیلی از توسعه فاصله گرفت، کمک کنیم که در این زمینه به همراه هیات پزشکی ورزشی می‌توانیم کارهای خوبی را انجام دهیم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار