بوستانی:
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این که مربیانی بدون کارنامه می‌خواهند هدایت تیم را به دست بگیرند، گفت: این مربیان تنها می‌خواهند برای خود کارنامه درست کنند.
کد خبر: ۷۱۹۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۹ 26 February 2019

کریم بوستانی در ابتدا در مورد بازگشت وحید خشتان به تمرینات استقلال، اظهارکرد: خشتان پس از بازی با پرسپولیس در تمرینات شرکت نکرد و یک روز مانده به بازی هفته گذشته با نفت آبادان در تمرین حاضر شد که به همین دلیل برای دیدار بانفت از ترکیب تیم کنار گذاشته شد تا کمیته انضباطی باشگاه در مورد آن تصمیم بگیرد. در نهایت نیز کمیته انضباطی باشگاه جلسه‌ای با او داشت و خشتان قول داد که صد درصد در خدمت تیم باشد و اکنون نیز در تمرینات حضور دارد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا آل‌نعمه نیز در تمرینات حضور ندارد و به صورت انفرادی در تهران تمرین می‌کند؟ گفت: با این بازیکن نیز تماس گرفتیم که چرا در تمرینات حاضر نیستی که گفت در تهران تمرین می‌کنم و گویا قرار است در تمرینات تیم حاضر شود. آل‌نعمه را دو سه بازی است که نداریم و بهتر است که در تمرینات گروهی تیم شرکت کند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان بیان کرد: برای بازی با نفت آبادان 17 بازیکن داشتیم و در این شرایط می‌طلبد که بازیکنان نیز با اهداف باشگاه هم‌راستا باشند. همه آن‌ها شرایط سخت و بحرانی تیم را می‌دانند، البته بازیکنان ما تلاش خود را می‌کنند و دو سه بازیکن باتجربه تیم نیز کار را مدیریت می‌کنند.

وی عنوان کرد: امیدوارم شرایط‌مان بهتر شود و به دنبال این هستیم که این هفته بازی خوبی با سپیدرود که در پایین جدول رقیب ما محسوب می‌شود، انجام دهیم. این دیدار برای هر دو تیم اهمیت بسیاری دارد. بازیکنان ما در کار فنی رو به رشد هستند و این‌که هنوز نتوانستیم به امتیازات لازم برسیم، ما را اذیت می‌کند.

بوستانی با بیان این‌که قصد جدایی از استقلال خوزستان را ندارم، افزود: من در نشست خبری هم اعلام کردم که دست باشگاه را برای ادامه یا قطع همکاری باز گذاشته‌ام، البته باشگاه تاکنون در خصوص قطع همکاری با من صحبتی نداشته است.

وی گفت: همین الان نیز خیلی‌ها به دنبال سرمربیگری در استقلال خوزستان هستند. مربیانی بدون کارنامه می‌خواهند هدایت تیم را به دست بگیرند و زمانی هم که تیم سقوط کرد، بگویند که این تیم از قبل سقوط کرده بود. این مربیان تنها می‌خواهند برای خود کارنامه درست کنند. به هر حال من و همکارانم تلاش خود را برای موفقیت تیم می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این‌که امیدوارم پول ترنسفر یونس دلفی هر چه زودتر به باشگاه برسد، ادامه داد: هنوز پول انتقال او به باشگاه نرسیده است و در صورتی که این پول برسد مشکلات مالی ما نیز تا حدودی حل خواهد شد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار