شهردار آبادان با اشاره به تعطیلی بازار مرکزی آبادان توسط کسبه بازار مرکزی در اعتراض به فعالیت دستفروشان، گفت: در حال مذاکره با کسبه بازار مرکزی آبادان هستیم تا مشکل رفع شود.
کد خبر: ۷۱۹۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴ 27 February 2019

حسین حمیدپور با اشاره به تعطیلی بازار مرکزی آبادان برای دومین بار در ایام اخیر به دلیل فعالیت دستفروشان در مجاورت این بازار، اظهار کرد: امروز برای دومین بار بازار مرکزی آبادان توسط کسبه آن تعطیل شد.

وی با اشاره به علت اعتراض کسبه بازار مرکزی آبادان، گفت: در راستای ساماندهی دست‌فروشان آبادان، دستفروشان در محلی مجاور بازار مرکزی آبادان استقرار یافته‌اند. هر چند کسبه عنوان می‌کنند که دستفروشان در پارکینگ بازار مستقر شده‌اند ولی این محل بخشی از پارکینگ بازار مرکزی آبادان نیست.

شهردار آبادان تصریح کرد: کسبه بازار نگران تأثیر منفی دست‌فروشان بر فروش آنها هستند و فکر می‌کنند که فعالیت دستفروشان موجب کسادی بازار شود که چنین چیزی درست نیست و با استقرار دست‌فروشان در این محل مردم بیشتر به این بازار جذب می‌شوند.

حمیدپور اظهار کرد: قصد نداریم حق و حقوق این افراد ضایع شود. در حال مذاکره با کسبه بازار مرکزی آبادان هستیم تا مشکل رفع شود.

وی در پاسخ به احتمال استقرار دست‌فروشان در منطقه دیگر، گفت: تصمیم نهایی در این زمینه اعلام خواهد شد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: دستفروشان ، آبادان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار