معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: بسیار امیدواریم که آقای ظریف از استعفای خود انصراف دهد و بعید می دانم آقای روحانی با استعفای ایشان موافقت کند.
کد خبر: ۷۱۹۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹ 26 February 2019

حسینعلی امیری در جمع خبرنگاران با اشاره به بحث استعفای ظریف عنوان کرد: آقای ظریف از وزرای بسیار خوب، مومن و پرتلاش دولت و یک دیپلمات کاملا مسلط و کارکشته است.

وی با بیان اینکه آقای ظریف یک سرمایه ملی است، افزود: مقام معظم رهبری بارها از آقای ظریف به عنوان فردی مومن، انقلابی و متعهد نام برده و همچنین به طور کامل مورد اعتماد آقای رییس‌جمهور است.

معاون پارلمانی رییس جمهور تصریح کرد: بسیار امیدواریم که آقای ظریف از استعفای خود انصراف دهد و بعید می دانم آقای روحانی با استعفای ایشان موافقت کند.

وی ادامه داد: دکتر ظریف در صحنه دیپلماسی اقدامات بسیار خوبی را در جهت تحقق منافع ملی انجام داده و گام های بزرگی در این زمینه برداشته است.

امیری همچنین با اشاره به بحث های مطرح شده در خصوص استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در حال حاضر هیچ استیضاحی در مجلس مطرح نیست.

وی عنوان کرد: استیضاح، تحقیق و تفحص و همچنین سوال، از وظایف نظارتی مجلس است و دولت نیز یک دولت قانون مدار است و همه حقوق نمایندگان مجلس را به رسمیت می شناسد.

وی ادامه داد: وقتی چنین مواردی مطرح می‌شود، وزرا در مجلس حضور پیدا می‌کنند و درباره مسایل مطرح شده، توضیحاتی را ارایه می‌دهند و مسایل را حل و فصل می‌کنند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: حسینعلی امیری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار