زاکانی:
نماینده سابق مردم تهران در مجلس گفت: گام دوم انقلاب را می‌توان با سرعت بیشتر و در مدت زمانی کمتری به سرانجام رساند و این تسریع وابسته به همت ما است، پس از گام دوم، باید به گام سوم تحت عنوان گام پیشتازی و تمدن رسید.
کد خبر: ۷۱۸۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹ 25 February 2019

علیرضا زاکانی شب گذشته در جمع جوانان و فعالان اجتماعی شهرستان، با تاکید بر اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب مفاهیم دقیقی به کار رفته است، اظهار کرد: این بیانیه بر اساس اولویت‌ها تدوین شده است که باید برای اجرای آن نوآوری در حد اعلی را مورد استفاده قرار داد.

وی عنوان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب بهترین سند برای کسانی است که به دنبال خدمات انقلاب هستند، در این بیانیه مقام معظم رهبری لطف کردند که و به همه ارائه دادند که انقلاب چه خدماتی داشته و اکنون ما در کجا ایستاده و قرار داریم.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس گفت: در گام اول انقلاب تولد، استحکام بخشی و آفت‌زدایی صورت گرفت تا کسی نتواند این نهال جوان را از جا بکند، در گام دوم باید مشکلات و کاستی‌ها رفع و اهداف مهم انقلاب تسریع بخشند.

زاکانی افزود: گام دوم را می‌توان با سرعت بیشتر و در مدت زمانی کمتری به سرانجام رساند و این تسریع وابسته به همت ما است، پس از گام دوم، باید به گام سوم تحت عنوان گام پیشتازی و تمدن رسید.

وی اظهار کرد: نخستین ویژگی امام راحل درک درست دین با نگاه اجتهادی دقیق بود این نگاه اجتهادی امام راحل و همچنین مقام معظم رهبری با ارائه دادن فهم درست از دین، مکتب نجات‌بخش را پدید آورده و بر همین اساس مکتب ما آگاه و بیدار است.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس گفت: امام خمینی با به میدان آوردن مردم به صحنه و آگاه کردن آنها، همچنین مقابله با اندیشه مارکسیستی، اندیشه ناب محمدی را به ارمغان آورده و آزادی و استقلال را به ملت هدیه دادند.

وی افزود: امام راحل معنویت و عدالت را به خوبی معنا کردند، ایشان با سر دادن شعار «نه شرقی و نه غربی» استقلال را به همه ملل آموخت و برای مستکبران و زورگویان چالش جدیدی را به وجود آوردند.

 

منبع: فارس

برچسب ها: علیرضا زاکانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار