استاندار خوزستان:
استاندار خوزستان پیرامون خبر انتصاب خود به عنوان رئیس سازمان تأمین اجتماعی کشور، اظهار کرد: این خبر را تأیید یا تکذیب نمی‌کنم و نظام هرجا صلاح بداند، من در آنجا به مردم خدمت می‌کنم.
کد خبر: ۷۱۸۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶ 24 February 2019

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان دقایقی قبل در جمع خبرنگاران، پیرامون خبر انتصاب خود به عنوان رئیس سازمان تأمین اجتماعی کشور، اظهار کرد: این خبر را تأیید یا تکذیب نمی‌کنم و نظام هرجا صلاح ببیند، در آنجا به مردم خدمت می‌کنم.

وی در رابطه با انجام این تغییر گفت: برخی فکر می‌کنند که این انتصاب در هیئت دولت انجام می‌شود و در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته این مسئله را مطرح می‌کنند در حالی که تصمیم‌گیری در این خصوص برعهده هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی و شورای عالی رفاه است که من نمی‌دانم چه روزی از هفته جلسه دارند.

شریعتی افزود: در جای مذکور یا جای دیگر من خود را منصوب نمی‌کنم که بخواهم این خبر را تأیید یا تکذیب کنم؛ این‌که می‌گویند یک‌شنبه این مسئله اتفاق می‌افتد، صحیح نیست و هیچ صحبتی دراین خصوص نشده است.

استاندار خوزستان بیان کرد: من سرباز جمهوری اسلامی هستم و هرجا دولت و نظام جمهوری اسلامی تشخیص دهد من می‌توانم قدمی بردارم، من در آنجا خدمت‌گذاری می‌کنم؛ ممکن است درخصوص بودن من در جایی، تشخیص من با تشخیص دولت تفاوت کند که من آن را می‌پذیرم.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار