آیین گشایش نخستین انجمن شاهنامه‌خوانی و شاهنامه‌پژوهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در مرکز فرهنگی هنری کانون شماره سه اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۷۱۸۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹ 24 February 2019

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در این آیین گفت: توجه به مشاهیر و ادبیات فاخر ایران و معرفی آن‌ها به نسل جدید کشور باعث تقویت هویت فرهنگی می‌شود.

وحید کیانی افزود: انجمن شاهنامه‌خوانی و شاهنامه‌پژوهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با عنوان آزاد سرو در راستای منویات رهبر انقلاب اسلامی از امروز کار خود را با هدف تقویت بنیادهای فرهنگی و توسعه و تقویت شاخص‌های هویتی در کانون شماره ۳ اهواز به عنوان دبیرخانه مرکزی آغاز و هر ماه یک نشست را در شهرهای مختلف استان برگزار خواهد کرد.

وی یادآورشد: کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به شاهنامه‌خوانی و شاهنامه‌پژوهی می‌توانند با حضور در کارگاه‌های این انجمن بر دانش ادبی و فرهنگی خود بیفزایند.

در این مراسم اعضای کودک و نوجوانان کانون، نوربخش احمدزاده شاهنامه‌خوان و شاهنامه‌پژوه، کیانوش بدفاز دبیر انجمن شاهنامه‌پژوهان خوزستان به خوانش شاهنامه پرداختند.

آیین گشایش نخستین انجمن شاهنامه‌خوانی و شاهنامه‌پژوهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با حضور مدیرکل، معاون فرهنگی، جمعی از کارشناسان ومربیان کانون و اولیای تربیتی در مرکز فرهنگی هنری کانون شماره سه اهواز برگزار شد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار