رئیس شورای شهر آبادان:
رئیس شورای شهر آبادان با بیان اینکه باید در روند اجرای پروژه‌ها از جوانان و مردم جویای کار استفاده شود، گفت: نیمی از مراجعات به شورای شهر آبادان در خصوص مسئله اشتغال است.
کد خبر: ۷۱۸۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹ 25 February 2019

عبدالله کعبی رئیس شورای اسلامی شهر آبادان در آئین کلنگ زنی شهرک مسکونی الماس، اظهار کرد: چندین پروژه مهم با همکاری بخش خصوصی در حال اجرا است و از شهردار آبادان خواستار حمایت بیشتر از سرمایه گذاران معدود شهر هستیم .

وی افزود: کاهش تشریفات اداری و ایجاد امنیت برای جذب سرمایه گذار بخش خصوصی از مهمترین وظایف شهرداری است؛ متأسفانه کمبود اعتبارات و پرداخت حقوق به عنوان عمده ترین مشکلات شهرداری سبب شده تا کار پیگیری و اتمام پروژه‌های شهری با تاخیر مواجه شود.

کعبی بیان کرد:  هدف ما حمایت و کمک به مردم است لذا باید در روند اجرای پروژه‌ها از جوانان و مردم جویای کار این منطقه استفاده شود زیرا 50 درصد مراجعات به شورای شهر در خصوص مسئله  اشتغال است.

رئیس شورای شهر آبادان افزود: در بحث پیش فروش واحدها، قیمت کارشناسی به مردم ارائه شود  تا در این خصوص شهروندان نگرانی نداشته باشند؛ دقت، سرعت و کیفیت خوب در اجرای پروژه ساخت شهرک مسکونی را از سوی سرمایه گذار بخش خصوصی خواسته‌یم و از شهردار انتظار داریم که به کمک بخش خصوصی برای توسعه هر چه بیشتر آبادان گام بردارد.

حمایت از بخش خصوصی، به سود رفاه همه مردم است

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور امام جمعه آبادان نیز در این مراسم، اظهار کرد: در مناطق محروم شهری آبادان در گذشته خدمات‌رسانی به صورت عادلانه‌ای انجام نشده و بعد از دوران بازسازی عدالت ایجاد نشد؛ ایمن سازی ساختمان‌ها برای تکمیل راندمان شهری نمونه بارزی از مشارکت بخش خصوصی و دولتی است.

وی افزود: با ایجاد عدالت بسیاری از آبادانی‌هایی که سرمایه های خود را به جاهای دیگر بردند اگر روند آبادانی شهر را ببینند به طور حتم برای کمک به آبادی هر شهرشان باز می گردند.

امام جمعه آبادان بر لزوم استفاده از توان بخش خصوصی در ساماندهی شهری تاکید کرد و افزود: در صورت کمک و حمایت از سرمایه گذار، اتمام بسیاری از کارها با سرعت بیشتری به پیش می‌رود؛ حاصل این حمایت‌ها، نفعی است که به طور حتم عاید مردم می‌شود.

امام جمعه آبادان بیان کرد: متاسفانه در بسیاری از مناطق کم‌کاری‌هایی شده و نمونه بارز آن مسکن مهر است لذا از سرمایه گذاران خواهان توجه ویژه در ساخت و اتمام به موقع پروژه‌ها با رعایت تمامی استانداردها و اصول ساختمان سازی هستیم.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار