در قم برگزار شد
دبیر هیات موتورسواری و اتومبیل رانی استان قم از برگزاری اولین همایش یک روزه خودروهای کلاسیک و اسپرت در قم به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۷۱۷۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۴ 23 February 2019

به گزارش تابناک قم، سید مهدی صالحی با اعلام برگزاری همایش بزرگ خودروهای کلاسیک و اسپرت در قم عنوان کرد: بیش از 100 دستگاه خودرو که بیشتر آن ها کلاسیک و تعدادی اسپورت است در این همایش شرکت داده شد.

دبیر هیات موتورسواری و اتومبیل رانی استان قم افزود: این خودروها از قم، تهران، مرکزی، کرج و سمنان شرکت داشتند.

وی تصریح کرد: در خصوص شرکت خودروهای کلاسیک و اسپرت در قم فراخوانی ارائه شد و صاحبان این خودروها جهت حضور در همایش اعلام آمادگی کردند.

صالحی بیان کرد: این همایش که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد برای اولین بار در ورزشگاه یادگار امام(ره) میزبان خودروهای کلاسیک و اسپرت بود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در سالهای آینده بتوانیم برنامه ها را منسجم تر از طریق این خودروهای کلاسیک و اسپرت و به دنبال آن مسابقات رالی نقشه خوانی را نیز در قم برگزار کنیم.

دبیر هیات موتورسواری و اتومبیل رانی استان قم اظهار کرد: هدف از برگزاری این همایش،شناسایی صاحبان خودروهای کلاسیک و اسپرت و ساماندهی در مسابقات است.

وی گفت: یکی از برنامه های آینده حضور خودروها در قالب مسابقات رالی خانوادگی است، در گذشته همایش های نامنظمی از حضور خودروهای اسپرت و کلاسیک در گوشه کنار استان بدون هماهنگی با مسئولان انجام می شد.

صالحی بیان کرد: در حال حاضر این گونه همایش ها زیر نظر هیات موتورسواری و اتومبیل رانی به صورت منسجم و هماهنگ انجام می شود تا بتوانیم این همایش ها را از حالت خیابانی،نامنظم و پراکنده به سمت ورزشی هدایت کنیم.
اخبار تبریز

اخبار اردبیل

اخبار البرز

اخبار اصفهان

اخبار ایلام

اخبار تهران

اخبار خراسان جنوبی

اخبار خراسان رضوی

اخبار خراسان شمالی

اخبار مازندران

اخبار خوزستان

اخبار فارس

اخبار قزوین

اخبار قم

اخبار کردستان

اخبار کرمانشاه

اخبار کهکیلویه و بویراحمد

اخبار گیلان

اخبار همدان

اخبار یزد

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار