سومین دوره مسابقه های موتور کِراس قم عصر جمعه در مجموعه ورزشی یادگار امام این استان برگزار شد.
کد خبر: ۷۱۷۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۰ 23 February 2019

به گزارش تابناک قم، در این دوره از مسابقات که نزدیک به 10 موتورسوار شرکت داشتند، سجاد زندیه، حسین گل افروز و هادی اکبری مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

مسئول برگزاری سومین دوره مسابقه های موتور کِراس قم در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: حدود 15 تَن در رشته موتور کراس در استان فعالیت می کنند.

سید علی سیف زاده با بیان این که مسابقات کشوری در اوایل سال آینده برگزار می شود، خاطرنشان کرد: نفرات برتر این دوره در مسابقات کشوری شرکت خواهند کرد.

وی با بیان این که مسابقات رشته موتور کراس، جزو رشته های ورزشی محسوب می شود، تصریح کرد: تلاش می کنیم تا علاقه مندان به این رشته را جذب این رشته کنیم تا به جای خیابان ها، در پیست و در یک محیط ایمن و استاندارد و به صورت اصولی به این رشته بپردازند.

وی اظهار کرد: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از برنامه های هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم می توانند به تارنمای هیات به نشانی اینترنتی http://mafq.ir و یا کانال این هیات در فضای مجازی به نشانی mafq_ir@ مراجعه کنند.

سیف زاده با اشاره به این که شماره سامانه پیامکی این هیات 3000144164 است، افزود: متقاضیان می توانند، نام و رشته مورد علاقه خود را به این شماره ارسال کنند، تا بر اساس علاقه مندی شان، آنها را به مسئول گروه مربوط معرفی می کنیم.
اخبار تبریز

اخبار اردبیل

اخبار البرز

اخبار اصفهان

اخبار ایلام

اخبار تهران

اخبار خراسان جنوبی

اخبار خراسان رضوی

اخبار خراسان شمالی

اخبار مازندران

اخبار خوزستان

اخبار فارس

اخبار قزوین

اخبار قم

اخبار کردستان

اخبار کرمانشاه

اخبار کهکیلویه و بویراحمد

اخبار گیلان

اخبار همدان

اخبار یزد

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار