تابناک / پیش از ظهر پنجشنبه مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره فرهنگی و هنری فجر شهرستان رشت که از ۱۲ بهمن آغاز و دوم اسفند ماه با برگزاری آثار هنرمندان این شهرستان در مجتمع خاتم الانبیا(ص) برگزار شد.
کد خبر: ۷۱۷۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳ 21 February 2019
 

 

تابناک / پیش از ظهر پنجشنبه مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره فرهنگی و هنری فجر شهرستان رشت که از ۱۲ بهمن آغاز و دوم اسفند ماه با برگزاری آثار هنرمندان این شهرستان در مجتمع خاتم الانبیا(ص) برگزار شد.

فیروز فاضلی در این مراسم با اشاره به اینکه زندگی هر انسانی دارای سه لایه شغلی، علایق شخصی و خدمت به مردم، اظهارکرد: امروز شاهد این هستیم که خانواده‌ها برای رشد و شناسایی علایق شخصی فرزندان خود وقت گذشته و هزینه می کنند.

وی با بیان اینکه نوجوانان امروز دنیا گذشته پدران و مادران خود هستند، افزود: مسئولان دستگاه‌های فرهنگی و هنری به ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان برای ارتقای هنر و فرهنگ استان تمام تلاش می کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه تلاش می کنیم تا بستر و امکانات لازم برای این رشد و ارتقا فراهم شود، بیان‌کرد: انسان های بزرگ حاصل گذشت بزرگ هستند، هیچ فردی تا زمانی که بخشش و انفاق نکنند ماندگار نخواهند ماند.

چهارمین جشنواره فرهنگی و هنری فجر شهرستان رشت با اجرای ۷۱ برنامه در دو بخش برگزار شد و امروز دوم اسفند ماه نیز با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار