معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان از آغاز مسابقات بین المللی شطرنج "جام کارون" از دوم اسفندماه در اهواز خبر داد.
کد خبر: ۷۱۷۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲ 20 February 2019

ابراهیم نصیری اظهارکرد: این رقابت‌ها برای دومین سال متوالی از دوم اسفندماه به مدت یک هفته در اهواز برگزار می‌شود که پیش‌بینی می‌کنیم، ۴۰۰ شطرنج‌باز خارجی و داخلی در این رویداد بین‌المللی با یکدیگر به رقابت بپردازند‌.

وی با بیان این‌که امسال کشورهای دانمارک و انگلستان نیز در این مسابقات شرکت می‌کنند، گفت: باتوجه به این‌که جام کارون سال گذشته در سطح کیفی خوبی به میزبانی اهواز برگزار شد، امسال نیز دو کشور دانمارک و انگلیس برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کردند.

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به ۲۰ کشور شرکت‌کننده در این رویداد بین‌المللی، عنوان کرد: شطرنج‌بازان کشورهای افغانستان، ارمنستان، استرالیا، آذربایجان، آفریقای جنوبی، چین، دانمارک، انگلستان، فرانسه، گرجستان، هندوستان، ایران، عراق، ایرلند، نپال، پرتغال، سوریه، ترکیه، اوکراین و ازبکستان در این مسابقات با یکدیگر رقابت می‌کنند‌.

وی با بیان این‌که تلاش‌مان برگزاری هرچه بهتر این رقابت‌ها در اهواز است، افزود: جا دارد از حمایت‌های استاندار خوزستان، رییس هیات شطرنج استان و فدراسیون و همچنین همکاری خوب سازمان آب و برق قدردانی کنم.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: شطرنج
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار