رئيس هیأت كاراته استان قم خبر داد
رئيس هیأت كاراته استان قم گفت: پنج كاراته‌كاي قم در رقابت‌هاي انتخابي تيم ملي كاراته رده‌هاي سني پايه پسران ايران براي كسب سهميه تيم ملي به روي تاتامي مي‌روند.
کد خبر: ۷۱۶۶۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۳:۳۵ 19 February 2019

به گزارش تابناک قم، علیرضا برخوردار، اظهار کرد: در رقابت‌های انتخابی تیم‌های رده‌های سنی پایه پسران ایران شاهد رقابت 94 کاراته‌کا در مرحله سوم خواهیم بود، در حالی که پنج نفر از این تعداد کاراته‌کای حاضر در این انتخابی، نمایندگان استان قم هستند.

وی با بیان اینکه رقابت‌های انتخابی تیم ملی رده‌های سنی پایه پسران ایران روز چهارشنبه اول اسفند ماه در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار می‌شود، ابراز کرد: در این انتخابی شاهد حضور کاراته‌کاهای قم در هر دو بخش کاتا و کومیته برای کسب سهمیه تیم ملی خواهیم بود.

رئیس هیأت کاراته استان قم اضافه کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون کاراته، این آخرین مرحله انتخابی تیم رده‌های پایه پسران ایران برای حضور در رقابت‌های 2019 قهرمانی آسیا محسوب می‌شود، در حالی که مسابقات آسیایی امسال در کشور مالزی به انجام می‌رسد.

وی یاد آور شد: روز چهارشنبه اول اسفند ماه با حضور نفرات انتخاب شده از مسابقات مرحله قبل، قهرمان رنکینگ کاراته‌وان کشور و نفرات اول پیکارهای قهرمانی کشور در تهران شاهد برگزاری آخرین انتخابی تیم ملی خواهیم بود، در حالی که کاراته‌کاهای سه رده سنی نوجوانان، جوانان و امید در دو بخش کاتا و کومیته با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

برخوردار اضافه کرد: در بخش کاتای رده سنی نوجوانان از قم متین محمدی‌یکتا به این انتخابی دعوت شده و رقبای وی امیرحسین معین‌الدینی و میلاد ملک‌پور از کرمان، متین زارع از تهران، حسین کاویانی از خوزستان به همراه محمدمصطفی ظفری‌زاده از فارس هستند.

وی خاطرنشان کرد: در کاتای انفرادی رده سنی جوانان نیز سیدمجید وکیلی از قم حضور دارد، در حالی که حریفان وی احمدرضا محمودی از تهران، محمدمهدی شجاعی و مهدی رضایی از کرمان، پوریا همایون از فارس، مهدی علیزاده از گلستان و محمدصدرا شیدزی از آذربایجان شرقی خواهند بود.

رئیس هیأت کاراته استان قم افزود: در بخش کومیته رده سنی امید و در وزن منهای 55 کیلوگرم امین شایگان، در وزن منهای 60 کیلوگرم مرتضی نعمتی و در وزن به اضافه 84 کیلوگرم امیرحسین حجازی‌راد از قم به این انتخابی می‌روند تا اردیبهشت ماه سال آینده ان‌شاءالله شاهد اعزام آنها به پیکارهای قهرمانی آسیا در کوتاکینبالا مالزی باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار