رییس سازمان صمت خوزستان:
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از توزیع هفتگی گوشت گرم قزاقستانی در استان خبر داد و گفت: 7.5 تن گوشت گرم در میان قصابان استان با اولویت مناطق محروم و کم برخوردار توزیع شد.
کد خبر: ۷۱۶۵۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸ 19 February 2019

امیرحسین نظری با اشاره به توزیع گوشت قرمز در بازار استان اظهار کرد: گوشت گرم قزاقستانی به صورت هفتگی در راستای سیاست‌های تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها در استان توزیع می‌شود.

وی افزود: با هماهنگی شرکت پشتیبانی امور دام در طول این هفته 7.5 تن گوشت گرم قزاقستانی برای تنظیم بازار گوشت در استان در میان قصابان با اولویت مناطق محروم و کم برخوردار برای عرضه توزیع شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: امیدواریم با آغاز روند توزیع گوشت قرمز گرم در بازار استان تا حدودی شاهد کنترل نوسانات قیمت گوشت باشیم و بتوانیم با توزیع صحیح شرایطی را فراهم کنیم که مردم بتوانند از این سهمیه توزیع شده بهره‌مند شوند.

نظری با اشاره به لزوم توجه به بحث نظارت بر عرضه این گوشت به مصرف کننده خاطرنشان کرد: قیمت هرکیلوگرم گوشت قرمز گرم قزاقستانی 38 هزار تومان است و سهمیه استان به صورت هفتگی معین و در مناطق مورد نظر میان قصابان توزیع خواهد شد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار