بک بانوی نام‌آور استان با اشاره به عدم بهره‌مندی ورزشکاران از حقوق ماهیانه و یا بیمه مناسب، بیان کرد: به گفته مسئولین ورزشکاران بیمه ورزشی هستند این درحالی است که این بیمه هیچ استفاده و مزایایی برای ورزشکاران ندارد و به نوعی ورزشکاران بدون بیمه مشغول فعالیت هستند.
کد خبر: ۷۱۶۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵ 18 February 2019
با توجه به نزدیک شدن به هفته زن و گرامیداشت روز مادر، ایسنا در نظر دارد با معرفی زنان موفق استان در حوزه‌های مختلف با این بانوان موفق گفتگویی داشته باشد و از موفقیت‌ها و مشکلات پیش روی آنان بگوید؛ در زیر گفتگوی ایسنا با یکی از اعضای تیم ملی تنیس روی میز بانوان ایران را میخوانید:

به گزارش ایسنا، عضو تیم ملی بانوان تنیس روی میز با اشاره به مظلومیت دختران در تمامی رشته‌های ورزشی، گفت: درصورت توجه مسئولین به ورزش بانوان بدون شک آن‌ها می‌توانند شاهد موفیت‌ها و دستاورد‌های بیشتری در عرصه ورزشی زنان باشند.

الهام محمدی تقدیر هدف گذاری و تلاش برای رسیدن به آن را راهی برای مقابله با مشکلات و بی مهری‌های مسئولین به ورزش بانوان دانست و افزود: طی استعدادیابی در سالن‌ها توسط مربیان مختلف، بنا به علاقه خود در رشته تنیس روی میز وارد عرصه حرفه‌ای ورزشی شدم و پس از مدتی به تیم ملی بانوان پیوستم.

این بانوی موفق و نام‌آور استان، با اشاره به کسب ۷ مدال جهانی و ۱۸ مدال کشوری در رشته تنیس روی میز، مطرح کرد: ۲ طلا، ۳ نقره و ۵ بزنر مدال‌های جهانی کسب شده در مسابقات مختلف بوده‌اند؛ مسابقات جهانی انگلیس از مهم‌ترین مسابقاتی است که پیش روی اعضای تیم ملی این رشته است؛ همچنین مسابفات آرژانتین و اسپانیا نیز ازجمله مهم‌ترین مسابقات جهانی بوده‌اند که موفق به کسب مدال و افتخارآفرینی برای کشور شده‌ام.

عضو تیم ملی تنیس روی میز با اشاره به هزینه بالای خرید وسایل این رشته، اظهار کرد: هرکدام از راکت‌های تنیس به دلیل جنس رویه و یا چوب استفاده شده قیمت‌های مختلفی دارد؛ قیمت رویه راکت مناسب برای استفاده در مسابقات و تمرین اعضای تیم ملی از ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان متغییر است این به شکلی است که هر ۳ ماه یکبار رویه راکت باید تعویض و مجدد خریداری شود؛ متاسفانه ورزشکاران خود مجبور به خرید این وسایل گران هستند.

محمدی تقدیر از عدم حمایت مالی ورزشکاران استان از سوی مسئولین خبرداد و گفت: علاوه بر وسایل گران قیمت ورزشی، ورزشکاران این رشته نیازمند زمان طولانی در سالن‌ها برای تمرین هستند؛ این درحالیست که مسئولین مربوطه توجهی به این موضوعات نداشته و حمایتی از ورزشکاران نمی‌کنند.

این بانوی نام‌آور استان با اشاره به عدم بهره‌مندی ورزشکاران از حقوق ماهیانه و یا بیمه مناسب، بیان کرد: به گفته مسئولین ورزشکاران بیمه ورزشی هستند این درحالی است که این بیمه هیچ استفاده و مزایایی برای ورزشکاران ندارد و به نوعی ورزشکاران بدون بیمه مشغول فعالیت هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار