عضو مجمع خیرین کشور با اشاره به اینکه مجمع خیرین کشور برنامه‌های ویژه‌ای را در بخش‌های مختلف انجام داده است، اظهار کرد: این برنامه‌ها در حوزه‌های مختلف درمانی، حمایتی، مسکن و...است.
کد خبر: ۷۱۵۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵ 18 February 2019

محمدرضا کارگری گفت: حدود دو سال پیش مجمع خیرین حامی معلولان اقدام به بازسازی بنای جدید شیرخوارگاه شبیر در جنوب تهران کرد که پس از آماده سازی این بنا، قرار بود سازمان بهزیستی این محل را تجهیز و به بهره‌داری برساند که با گذشت ماه‌ها هنوز این مکان راه‌اندازی نشده است.

وی با انتقاد از مسئولان سازمان بهزیستی در رابطه با همکاری با مجمع خیرین کشور بیان کرد: این روند منجر به گلایه خیرین شده و در صورتی که این روند ادامه پیدا کند، خیرین نیز با بهزیستی همکاری خود را قطع خواهند کرد.

عضو مجمع خیرین کشور ادامه داد: البته با تغییراتی که در سازمان بهزیستی انجام شده است، امیدواریم نگاه مسئولان این سازمان به خیرین نیز تغییر کند.

کارگری همچنین به برنامه ریزی خیرین برای ساخت مسکن خانواده‌های دو معلول و دو معلول به بالا، گفت: در سال آینده تمام معلولان با شرایط اشاره شده صاحب مسکن می‌شوند، و خانواده‌ای از این افراد بدون مسکن نخواهد بود.

وی بیان کرد: در بخش مسکن معلولان، تلاش شده مسکن به صورت رایگان در اختیار این افراد قرار بگیرد و در واقع سه مثلث خیرین، بهزیستی و بنیاد مسکن هزینه این خانواده‌ها را تقبل کنند.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار