فرمانده انتظامی خوزستان از دستگيری عامل یک حادثه آدم‌ربایی در اهواز خبر داد.
کد خبر: ۷۱۵۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰ 17 February 2019

سردار حیدر عباس‌زاده اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره آدم‌ربایی در روز پنجشنبه (25 بهمن‌ماه) در یکی از مناطق شهرستان اهواز، با توجه به حساسیت موضوع تیم مجربی از ماموران مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی خوزستان تشکیل و تحقیقات در این زمینه آغاز شد.

وی افزود: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که چهار آدم‌ربا با استفاده از شگرد تصادف ساختگی، فردی به هویت معلوم را ربوده و از بستگانش مبلغ 400 میلیارد ریال را در قبال آزادی وی درخواست كرده‌اند.

عباس‌زاده بيان کرد: ماموران پلیس مبارزه با جرایم جنایی آگاهی خوزستان با اقدامات اطلاعاتی و پیگیری سرنخ هایی به دست آوردند و با تلاش شبانه‌روزی در کمتر از 38 ساعت محل اختفای عامل اصلی آدم‌ربایی به هویت"ر-ن" را شناسایی و بدون پرداخت وجهی در یک عملیات ضربتی دستگير کردند. فرد ربوده شده بدون کوچک‌ترین آسیبی از محل مخفیگاه آدم‌ربایان آزاد شد.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه همدستان آدم‌ربایی شناسایی و دستگیری آنها در دستور کار قرار دارد، گفت: نيرويی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و رصد مداوم افراد سابقه‌دار و مخلان نظم و امنيت اجازه نخواهد داد اين افراد سودجو خللی به امنيت شهروندان وارد کنند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار