سرمربی نفت مسجدسلیمان:
سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: فولاد نشان داده می‌خواهد جزو مدعیان باشد و بازی مشکلی برابر آن‌ها داریم.
کد خبر: ۷۱۵۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۹ 16 February 2019

 علیرضا مرزبان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پیکان فولاد خوزستان، اظهار کرد: هر دو تیم فولاد و نفت مسجدسلیمان مشکلات زیادی در آغاز لیگ داشتند اما فولاد با سرمربی جدید نتایج خوبی گرفته و نشان داده می‌خواهد مدعی باشد و بازی حساسی است.

وی افزود: تیم ما نیز می‌خواهد در لیگ بماند اما در بازی قبل تساوی نتیجه مدنظر ما نبود اما از نظر روحی و تاکتیکی آمادگی خوبی داریم و انگیزه زیادی نیز برای تقابل با فولاد در تیم ما هست.

سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: بازی مشکلی در برابر تیم مدعی فولاد داریم و می‌خواهیم یک بازی با کیفیت را ارائه دهیم همان‌طور که تا حالا به جز یک بازی، کیفیت خوبی داشته‌ایم.

وی ادامه داد: تیم ما دشمنان زیادی دارد که در حال ضربه زدن به این تیم هستند ولی به موقع اسامی آن‌ها را فاش خواهم کرد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با بیان اینکه برخی‌ در استان نمی‌خواهند تیم در لیگ‌برتر بماند، اظهار کرد: تیم ما دشمنان زیادی دارد، اما متاسفانه هیچ حامی ندارد؛ ما برای همه مسائل جاری باشگاه با مشکل مالی مواجه هستیم؛ بازیکنان جدید هیچ پولی نگرفته‌اند و بازیکنان قدیمی نیز تنها ۳۰ درصد قرارداد خود را دریافت کرده‌اند.

مرزبان با تاکید بر ایستادگی خود در برابر مسئولانی که به گفته او دشمن تیم هستند، گفت: اگر نیاز باشد به مردم اعلام خواهم کرد چه کسانی در مقابل ما بودند و چه پست و مسئولیت‌هایی داشتند. برخی تیم‌های دولتی بودجه لازم برای جذب هر بازیکنی را دارند اما تیم ما در استان ثروتمند خوزستان برای 80 میلیون پول دچار مشکل است اما هیچ هواداری نمی‌پذیرد تیمی به دلیل نداشتن زمین و آب مسابقه خود را واگذار کند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با بیان اینکه هیچ باشگاهی در ایران حرفه‌ای نیست و نمی‌توانیم خودمان را گول بزنیم، عنوان کرد: در بحث بازاریابی هیچ کس و حتی رسانه‌ها اطلاع ندارند سازمان لیگ چه درآمدی از تبلیغات محیط استادیوم‌ها کسب کرده است.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار