با تخصیص اعتبار اولیه ۲۷ میلیارد ریال؛
شهردار شادگان گفت: با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال که با تخصیص اعتبار اولیه ۲۷ میلیارد ریال معابر شهری شادگان در آینده نزدیک آسفالت می شوند.
کد خبر: ۷۱۵۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶ 16 February 2019

حسن مزبانی پور اظهار کرد: پروژه عملیات ایجاد و توسعه معابر شهری شهر شادگان با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال که اعتبار تخصیص شده اولیه آن بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال برای این معابر که توسط شهرداری شادگان آسفالت خواهند شد و مدت زمان اجرا و اتمام این پروژه ۶ ماه خواهد بود.

وی افزود: نهضت آسفالت معابر در نقاط مختلف این شهر با هدف ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در آینده نزدیک آغاز می شود.

شهردار شادگان ادامه داد: معابر اصلی و فرعی های منطفه سعدی ، شهرک شهید منتظری، خیابانهای باهنر غربی، غیاضی (پاسداران شرقی)، خیابان دبیرستان ایثارگران و فرعی های منطقه ام الچرد ، کوی آهنگران و برخی از کوچه های منطقه  برای آسفالت در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی شهر شادگان قرار خواهند گرفت.

وی یاد آور شد: البته درحال حاضر مبلغ تخصیص این پروژه ۲۷ میلیارد ریال می باشد که این ۲۷ میلیارد ریال به دو صورت پرداخت می شود که بخشی از آن نقدی است و بخش دیگر به صورت اسناد خزانه است.

مزبانی پور در پایان گفت: امیدواریم با اجرای فعالیت‌های عمرانی بتوانیم برای حل مشکلات و معضلات این شهر گام‌های اساسی برداریم.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار